آتش سوزی برج در حال ساخت مشهد 3 مصدوم داشت

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، آتشپاد حسن جعفری بعدازظهر شنبه پس از اتمام اطفای حریق برج مشهد که در منطقه کوهسنگی این شهر در حال ساخت است در جمع خبرنگاران اظهارکرد: یک برج تجاری، مسکونی و گردشگری در حال ساخت در کوهسنگی مشهد که دچار آتش سوزی شده بود با کوشش آتشنشانان مهار و چند مصدوم این حادثه پس از انتقال به طبقه همکف توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

آتش سوزی برج در حال ساخت مشهد 3 مصدوم داشت

وی اضافه نمود: این آتش سوزی ساعت 14 و ده دقیقه امروز به سامانه 125 اعلام که ستاد فرماندهی عملیات آتش نشانی مشهد است اعلام و بیش از 50 آتش نشان ونجاتگر را به همراه تجهیزات ویژه و خودرو نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد اعلام کرد: آنالیز اولیه نشان داد طبقه 6 این برج 19 طبقه که محل نگهداری تجهیزات ساختمانی و وسایل الکتریکی بود کانون حریق بوده و به سرعت عملیات مهار و اطفای آتش، توسط آتش نشانان انجام و برخی از افراد حاضر در محل که کارگران پروژه بودند نجات یافتند.

جعفری گفت:در این آتش سوزی سه نفر دچار دودگرفتگی زدگی سطحی شدند که توسط تکنسینهای اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند و میزان خسارت وارد شده به این مجموعه توسط کارشناسان در حال آنالیز است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 86

به "آتش سوزی برج در حال ساخت مشهد 3 مصدوم داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی برج در حال ساخت مشهد 3 مصدوم داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید