ابتلا 412 نفر از کارکنان بیمارستان های استان بوشهر به کرونا

به گزارش مجله فضای وب، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ابتلا 412 نفر از کارکنان بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بوشهر به کووید-19 خبر داد.

ابتلا 412 نفر از کارکنان بیمارستان های استان بوشهر به کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان نمود: در 24 ساعت گذشته 19 مورد مبتلای جدید به کرونا در بیمارستان های استان بوشهر بستری شده اند، خوشبختانه در 24 ساعت گذشته 25 مورد از موارد بستری در بیمارستان های استان بوشهر با حال عمومی خوب ترخیص شده اند که 14 مورد آن ها مبتلا به کرونا بوده اند.

سعید کشمیری با اشاره به افزایش سه مورد در بخش های مراقبت ویژه افزود: در حال حاضر 30 بیمار مبتلا به کرونا در بخش ICU تحت مراقبت های ویژه قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از ثبت سه مورد جدید فوت در استان خبر داد و گفت: متأسفانه شمار جان باختگان ناشی از ویروس کرونا در استان بوشهر تا روز سه شنبه سوم تیرماه به 58 نفر رسیده است.

کشمیری اضافه کرد: 242 بیمار حاد تنفسی در بیمارستان های استان بوشهر بستری هستند که 122 مورد آن ها مبتلا به کرونا هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به سه مورد جدید فوت شده در استان، بیان نمود: یک خانم 77 ساله باسابقه بیماری زمینه ای ساکن شهرستان کنگان، یک خانم 63 ساله باسابقه بیماری زمینه ای ساکن شهرستان بوشهر و یک آقای 69 ساله ساکن شهرستان دشتستان باسابقه بیماری زمینه ای فوت کرده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به محموله کمک های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دانشگاه گفت: وزارت بهداشت برای تقویت بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برای مقابله با بیماری کرونا، تجهیزاتی به مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان تحویل داد.

سعید کشمیری شرح داد: این تجهیزات شامل 5 دستگاه ونتیلاتور بزرگ سال، 5 دستگاه ونتیلاتور پرتابل، 4 دستگاه مانیتور ثابت، 3 دستگاه ونتیلاتور پرتابل آ. سی. یو. و 4 دستگاه ساکشن پرتابل است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان نمود: تعداد دو هزار و 191 پرستار در سه ماهه اول سال 99 در بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بوشهر برای مقابله با بیماری کرونا به مردم خدمت کرده اند و دو هزار و 396 تخت برای درمان این بیماران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: 412 نفر از کارکنان بیمارستان های دانشگاهی و غیردانشگاهی استان بوشهر به کووید-19 مبتلا شده اند، اظهار کرد: همه کارکنان مبتلا به کرونا برای گذراندن دوره نقاهت در منزل به سر می برند و 66 نفر از آن ها پس از بهبودی به محل کار بازگشته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1064

به "ابتلا 412 نفر از کارکنان بیمارستان های استان بوشهر به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلا 412 نفر از کارکنان بیمارستان های استان بوشهر به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید