احتمال شروع واکسیناسیون کرونا در کانادا از اوایل هفته آینده

به گزارش مجله فضای وب، کانادا برنامه واکسیناسیون کرونا را از اوایل هفته آینده شروع می نماید؛ چرا که اعمال محدودیتها در کنترل شیوع بیماری کووید-19 اثربخش نبوده است.

احتمال شروع واکسیناسیون کرونا در کانادا از اوایل هفته آینده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش ایسنا، روز گذشته (پنجشنبه) مسئولان بهداشت و درمان در چندین ایالت کانادا اعلام کردند که با وجود اعمال محدودیت های جدید کرونایی موارد جدید ابتلا به بیماری کووید-19 فرایند افزایشی داشته است.

جاستین ترودو نخست وزیر کانادا ضمن اعلام خبر ورود محموله واکسن کرونا به این کشور تا روز دوشنبه، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشت عمومی تاکید نمود.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وی اضافه کرد: پیش بینی می گردد 30 هزار دوز واکسن طی چند روز آینده وارد خاک کانادا گردد. این خبر خوبی است که همه ما به آن احتیاج داریم اما به یاد داشته باشید واکسیناسیون اولین قدم در پروژه عظیمی است که در زمستان طولانی پیش رو با آن روبرو هستیم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1317

به "احتمال شروع واکسیناسیون کرونا در کانادا از اوایل هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال شروع واکسیناسیون کرونا در کانادا از اوایل هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید