اروپایی ها بروکسل را در مقابله با تروریست ها ناکام می دانند

به گزارش مجله فضای وب، نتایج جدیدترین نظرسنجی ها نشان می دهد که شهروندان اروپایی خواهان اقدامات قاطع تر مقام های اتحادیه اروپا برای برقراری امنیت و مقابله با اقدامات تروریستی هستند.

اروپایی ها بروکسل را در مقابله با تروریست ها ناکام می دانند

با ما سفر کنید و با تور چک از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای پراگ را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، نظرسنجی مجلس اروپا که روز سه شنبه منتشر شده حاکی است که بیش از 82 درصد شهروندان اروپایی از مقام های اتحادیه اروپا خواسته اند تا برای مقابله با تروریسم، اقدام فوری انجام دهند.

شهروندان اروپایی که از حملات تروریستی اخیر به شدت شوکه شده اند، بر این باورند که اقدامات اجرا شده توسط مقام های اروپایی برای مقابله با تروریسم تا به امروز کافی نبوده و بروکسل باید برای تامین امنیت، اقدامات بیشتری را انجام دهند.

بیشترین درخواست ها برای افزایش اقدامات قاطع در مقابله با تروریسم از سوی کشورهای جنوب اروپا مطرح شده است که با بحران مهاجرت روبرو هستند.

در کشورهایی مثل قبرس، پرتغال و ایتالیا بیش از 90 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی خواهان افزایش دخالت اتحادیه اروپا برای مقابله با این معضل شده اند.

در شرق و مرکز اروپا حدود 75 درصد شهروندان اتریشی، کروات و لهستانی خواهان اقدامات قاطع تر برای مقابله با تروریسم شده اند.

احتمال وقوع حملات تروریستی بیشتر در کشورهای اروپایی نیز بین 7 تا 64 درصد در سراسر اتحادیه اروپا در نوسان بوده است. کمترین احتمال وقوع حملات تروریستی مربوط به کشورهای بالکان مثل اسلونی بوده و فرانسه با بیشترین احتمال وقوع حملات تروریستی روبرو شده است.

شرکت کنندگان در پاسخ به این سؤال که چه اقداماتی باید برای افزایش امنیت در اروپا انجام گردد، 3 اقدام مهم را اعلام نموده اند: جلوگیری از تامین اقتصادی گروه های تروریستی، افزایش تحقیق درباره ریشه های اصلی گسترش تروریسم و تقویت کنترل مرزی در اتحادیه اروپا.

روزنامه بلفاست تلگراف نیز به نقل از یورو پل نوشت: طی سال 2015 میلادی بیش از 211 اقدام تروریستی با شکست روبرو شده یا خنثی یا اجرا شده و در این حملات حداقل 151 نفر کشته و بیش از 360 نفر زخمی شده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 787

به "اروپایی ها بروکسل را در مقابله با تروریست ها ناکام می دانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها بروکسل را در مقابله با تروریست ها ناکام می دانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید