اسبقبان: تکلیف فدراسیون های المپیکی تا آخر سال معین می گردد

به گزارش مجله فضای وب، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: دغدغه وزارت ورزش این است که هرچه سریع تر انتخابات فدراسیون ها برگزار گردد.

اسبقبان: تکلیف فدراسیون های المپیکی تا آخر سال معین می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد شروین اسبقیان در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری انتخابات فدراسیون ها بیان نمود: برای انتخابات فدراسیون ها دغدغه وزیر و علی نژاد این است که هرچه سریع تر فدراسیون ها روسای خود را بشناسند. چون سال المپیک در پیش داریم برای ما مهم است که رییس فدراسیون ها معین شوند. از ارگان های ذی صلاح استعلام شده و منتظر جواب نهاد های نظارتی هستیم و سپس از سوی معاونت قهرمانی تاریخ برگزاری مجامع معین می گردد. کوشش می کنیم تکلیف فدراسیون ها به ویژه فدراسیون های المپیکی تا خاتمه سال معین گردد.

اسبقیان در پاسخ به این که انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی قرار است انتصابی باشد، گفت: برنامه این نیست که فدراسیون ها انتصابی باشند بلکه فدراسیون هایی که صنفی هستند، شرایط انتخابات آن ها فرق کند. محتمل است در رای دهندگان و اعضای مجمع تغییراتی انجام گردد که این موضوع در حال تدوین است.

او در خصوص اینکه با توجه به بلاتکلیفی فدراسیون پزشکی این نگرانی وجود دارد که بحث درمان ورزشکاران مصدوم و کنترل دوپینگ به خوبی انجام نگردد، توضیح داد: فدراسیون بلاتکلیف نیست. سرپرست فدراسیون تمام اختیارات مسئولان و مدیران را دارد. اتفاقا جلسه ستاد دوپینگ برگزار گردید و کارها به جدیت پیگیری می گردد. دغدغه وزارت ورزش این است هر چه سریع تر انتخابات برگزار گردد.

اسبقیان در خصوص زمان برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: وزیر ورزش جلساتی با مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار نموده و تصمیمات لازم را می گیرند. تعامل خوبی بین بهاروند و مجموعه وزارت ورزش وجود دارد و به زودی شاهد تصمیم گیری خواهیم بود و آنچه اتفاق می افتد به نفع فوتبال کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 726

به "اسبقبان: تکلیف فدراسیون های المپیکی تا آخر سال معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسبقبان: تکلیف فدراسیون های المپیکی تا آخر سال معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید