امدادرسانی به 2 مادر باردار در سطح آذربایجان شرقی

به گزارش مجله فضای وب، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: طی روز گذشته در عملیات هایی، اورژانس و هلال احمر به صورت مشترک به دو مادر باردار در سطح استان امداد رسانی کردند.

امدادرسانی به 2 مادر باردار در سطح آذربایجان شرقی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: طی روز گذشته در عملیات هایی، اورژانس و هلال احمر به صورت مشترک به دو مادر باردار در سطح استان امداد رسانی کردند.

وحید شادینیا در تشریح این خبر گفت: ساعت 8:00 صبح پنجم دی ماه با دریافت گزارش نیاز به امدادرسانی مادر باردار در روستای پارچه قشلاقی شهرستان اهر تیمی متشکل از اورژانس و امداد و نجات هلال احمر راهی جاده های برفی و صعب العبور شد.

وی اضافه کرد: امدادگران پس از نزدیک به سه ساعت تلاش، توانستند مادر 19 ساله را جهت ادامه اقدامات درمانی تحویل بیمارستان باقرالعلوم اهر دهند.

به نقل از روابط عمومی اورژانس آذربایجان شرقی، شادی نیا اظهار کرد: در ماموریت دیگری در روستای آغجه کهل شهرستان اسکو و پس از دریافت گزارش به سرعت تیم مشترک امدادی و یک تیم پشتیبان اورژانس راهی روستای مذکور شدند و مادر 31 ساله را جهت اقدامات لازم به بیمارستان امام خمینی (ره) اسکو تحویل دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 بهمن 1399 بروزرسانی: 16 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1406

به "امدادرسانی به 2 مادر باردار در سطح آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امدادرسانی به 2 مادر باردار در سطح آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید