انتقاد مورینیو از VAR پس از تصمیمات جنجالی داور در دیدار لیورپول - منچسترسیتی

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی پیشین منچستریونایتد پس از تصمیمات جنجالی داور بازی شب گذشته لیورپول - منچسترسیتی از نحوه استفاده از فناوری یاری داور ویدئویی در لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

انتقاد مورینیو از VAR پس از تصمیمات جنجالی داور در دیدار لیورپول - منچسترسیتی

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول در حالی شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 3 بر یک منچسترسیتی را در استادیوم آنفیلد از پیش رو برداشت که این بازی صحنه های بحث برانگیزی داشت. سرخپوشان مرسی ساید ابتدا در دقیقه 6 توسط فابینیو به گل رسیدند اما درست پیش از این گل صحنه ای در محوطه جریمه لیورپول رقم خورد که بازیکنان منچسترسیتی معتقد بودند که توپ به دست ترنت الکساندر آرنولد خورده و داور باید پنالتی می گرفته است. هفت دقیقه بعد محمد صلاح گل دوم لیورپول را در حالی به ثمر رساند که به نظر می رسد ستاره مصری بندرنشینان در موقعیت آفساید واقع شده است. در کنار اینها مایکل اولیور، دارو بازی تصمیماتی در این دیدار گرفت که بحث برانگیز بودند و پپ گواردیولا معتقد بود که باید دو پنالتی به سود تیمش گرفته می شد.

ژوزه مورینیو پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس با اشاره به اینکه از یاری داور ویدئویی (VAR) به دلیل تداوم تصمیمات متناقص در لیگ برتر ناامید شده، گفت: من فکر می کنم ما به اندازه کافی در این خصوص صحبت نموده ایم و فکر می کنم پرسش اصلی تنها در خصوص ثبات در تصمیم گیری است، به همین خاطر VAR واقعاً ناامیدم نموده است. در حال حاضر اینطور است که یک صحنه مشابه یک هفته پنالتی گرفته نمی گردد و هفته بعد همان صحنه پنالتی تشخیص داده می گردد. به اعتقاد من این نکته خیلی مهمی است. بازی اما خیلی خوب بود و در خصوص بازی زیاد می گردد صحبت کرد، اما به نظر همین قدر کافی است.

آقای خاص که پیش از این بازی گفته بود اگر لیورپول پیروز گردد در این بازی شاگردان پپ گواردیولا را شکست دهد، می تواند این فصل جام قهرمانی را بالای سر ببرد، درباره تجربیات خود از تقابل با سرخپوشان مرسی ساید گفت: بیایید آخرین بازی که من در آنفیلد تجربه کردم را فراموش کنیم چون 3 بر یک شکست خوردیم و من از سرمربیگری منچستریونایتد اخراج شدم اما به غیر از آن بازی، هر بازی که من مقابل لیورپول بازی کردم و تیمی به خوبی آنها نداشتم، همواره روی فاصله بین چهار مدافعم تمرکز می کردم.

سرمربی پیشین منچستریونایتد توضیح داد: وقتی با تیمی به مانند لیورپول بازی می کنید که فیرمینو بین خطوط بازی می نماید و سادیو مانه و محمد صلاح در فضاها به خوبی حرکت می نمایند، باید بیشتر از هر زمان دیگری با فاصله کمتری بین مدافعان خود بازی کنید. لیورپول دو گلش را با همین روش در این دیدار به ثمر رساند که یکی از آنها از فضای بین کایل واکر و جان استونز و دیگری از فضای بین فرناندینیو و آنجلینو به ثمر رسید. چیز بیشتری در این خصوص نمی توانم بگویم.

لیورپول با این برد 34 امتیازی شد و ضمن تداوم صدرنشینی، فاصله اش با تیم های لسترسیتی و چلسی را به 8 امتیاز افزایش داد، این در حالی است که منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی با 25 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس واقع شده است.

صحنه های بحث برانگیز بازی لیورپول- منچسترسیتی به توضیح زیر است:

برخورد توپ به دست آرنولد در محوطه جریمه لیورپول

موقعیتی که محمد صلاح در موقعیت مشکوک به آفساید گلزنی کرد

برهم خوردن تعادل رحیم استرلینگ توسط سادیو مانه در محوطه جریمه لیورپول

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 480

به "انتقاد مورینیو از VAR پس از تصمیمات جنجالی داور در دیدار لیورپول - منچسترسیتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مورینیو از VAR پس از تصمیمات جنجالی داور در دیدار لیورپول - منچسترسیتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید