بارش برف و باران در جاده های 13 استان ، 10 جاده مسدود است

به گزارش مجله فضای وب، مدیر مرکز مدیریت راههای کشور گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2263 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 16.5 درصد کاهش دارد.

بارش برف و باران در جاده های 13 استان ، 10 جاده مسدود است

به گزارش خبرنگاران، علی اکبر آشوری در مصاحبه با فارس در تشریح آخرین شرایط ترافیکی جاده ها ، گفت: بر اساس اطلاعات کسب شده از دوربین های نظارت تصویری و بیش از 2250 دستگاه سامانه ترددشمار برخط، در حال حاضر اغلب جاده های کشور باز است و تردد در آن ها به روال عادی جریان دارد.

راستا آزادراهی بین تهران تا قزوین پرترافیک ترین جاده کشور

مدیر مرکز مدیریت راههای کشور اضافه نمود: در شبانه روز گذشته بیشترین تردد جاده ای در آزادراه کرج-تهران، آزادراه کرج-قزوین و آزادراه قزوین-کرج ثبت شد.

کاهش 16.5 درصدی ترافیک جاده ها

وی بیان نمود: کل تردد ثبت شده در شبانه روز گذشته در جاده ها بر اساس رصد آخرین اطلاعات دریافتی از 2263 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 16.5 درصد کاهش دارد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 18.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

10 جاده به دلیل کاهش ایمنی راستا مسدود است

آشوری یادآور شد: در حال حاضر جاده قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور وازک-بلده در مازندران، جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده شمشک-دیزین، محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد - نهبندان و محور خرم آباد - پلدختر به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مدیر مرکز مدیریت راه ها اضافه نمود: محور گنج نامه-تویسرکان در استان همدان نیز فعلا مسدود است و تردد از محور جایگزین همدان-جوکار-تویسرکان و همدان-اسدآباد-تویسرکان انجام می گردد.

وی با اشاره به انسداد محور پونل - خلخال در استان گیلان گفت: محور گناوه-بوشهر در راستا رفت و برگشت نیز مسدود است و تردد از راستا جایگزین بزرگراه گناوه - برازجان- بوشهر انجام می گردد.

تردد روان در همه محورهای تهران - شمال

آشوری در تشریح شرایط ترافیکی جاده های شمال بیان نمود: در حال حاضر شاهد تردد روان در آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت، همچنین محورهای کندوان، فیروزکوه و هراز در راستا رفت و برگشت هستیم.

برف و باران در جاده های 13 استان

مدیر مرکز مدیریت راه ها با بیان اینکه در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش برف و باران در بعضی از محورهای استان های همدان و چهارمحال بختیاری اطلاع داد.

وی اضافه نمود: راننده ها در محورهای کوهستانی و برفگیر حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

آشوری همچنین به بارش باران در بعضی از محورهای استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، فارس، لرستان، خوزستان، کهگیلویه بویراحمد، کرمانشاه، کرمان، مرکزی و یزد اشاره نمود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1343

به "بارش برف و باران در جاده های 13 استان ، 10 جاده مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش برف و باران در جاده های 13 استان ، 10 جاده مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید