با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، کیاوش علاسوند عصر امروز پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، بیان نمود: به علت بعضی نقاط ضعف فنی و اشتباهات داوری در نیم فصل نخست به نتایج مطلوبی دست پیدا نکردیم.

با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم

وی اضافه کرد: این پیروزی باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان تیم می گردد و به کسب نتایج بهتر در نیم فصل دوم رقابت ها بسیار امیدوار هستیم.

علاسوند با بیان اینکه تیم فوتسال ملی حفاری اهواز برای نتیجه گیری احتیاج به گذشت زمان داشت، ادامه داد: تیم ما از نفرات جوان تشکیل شده است و این بازیکنان برای کسب تجربه و هماهنگی به چند هفته فرصت احتیاج داشتند و کسب اولین پیروزی شرایط تیم را بهتر خواهد نمود.

سرمربی تیم فوتسال ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه صندلی از دست رفته خود را پس می گیریم، گفت: از مدیریت باشگاه ملی حفاری اهواز تشکر کنیم که با وجود نتایج کسب شده توسط تیم از بازیکنان و کادر فنی حمایت کامل را می نماید و بسیار امیدواریم شکست های دور رفت را در مرحله برگشت جبران کنیم.

تیم ملی حفاری اهواز در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، عصر امروز با نتیجه پرگل 6 بر دو تیم ایمان شیراز را شکست داد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1399 بروزرسانی: 1 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1432

به "با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با روحیه بهتر در نیم فصل دوم لیگ برتر شرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید