برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم منسجم آلومینیوم اراک می رویم

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب در نشست خبری پیش ملاقات با تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: فولاد خوزستان در اراک میهمان تیم آلومینیوم خواهد بود، این ملاقات نخستین مسابقه سال 1400 است.

برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم منسجم آلومینیوم اراک می رویم

وی در مورد ملاقات فردا تیم فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک گفت: فردا در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی می نماید و بازی سختی با تیم آلومینیوم اراک داریم.

مربی فولاد خوزستان گفت: آلومینیوم اراک تیم منسجمی است و بازی های اخیر این تیم را به خوبی بررسی نموده ایم و نقاط ضعف و قدرت آن ها را می شناسیم.

هاشمی نسب تاکید نمود: مانند تمام مسابقات برای موفقیت و پیروزی به میدان می رویم تا باعث شادی طرفداران خونگرم فولاد و مردم خوزستان شویم.

وی خاطر نشان کرد: محروم و مصدومی برای این ملاقات نداریم و ان شاءالله با تمام توان در این مسابقه حاضر خواهیم شد.

لازم به ذکر است، تیم فوتبال خوزستان تا سرانجام هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران، با انجام 17 مسابقه، 6 برد، 8 تساوی، 3 باخت و کسب 26 امتیاز در رتبه چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گرفته است و آلومینیوم اراک نیز با انجام 17 بازی، 5 برد، 8 تساوی، 4 باخت و کسب 23 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1559

به "برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم منسجم آلومینیوم اراک می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم منسجم آلومینیوم اراک می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید