بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم، دلیل ناراحتی ام را رسول پناه می داند

به گزارش مجله فضای وب، دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس گفت:اگر به بلژیک بروم فقط برای تست های پزشکی این کار را انجام می دهم چون تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم.

بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم، دلیل ناراحتی ام را رسول پناه می داند

به گزارش خبرنگاران ، علیرضا بیرانوند بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه آیا قرار است راهی بلژیک شود یا خیر گفت: یک قراردادی بین باشگاه بلژیکی و پرسپولیس امضا شده و من هم تا جایی که بتوانم در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهم کرد.

وی در خصوص اینکه آیا از تاریخ 11 تیر بازیکن آنتروپ محسوب می شود گفت: فکر می کنم در قرارداد چنین مساله ای عنوان شده است.

گلر ملی پوش پرسپولیس در خصوص اینکه در این شرایط پرسپولیس در خلا او باید چکاری انجام دهد عنوان نمود: من دیگر این مسائل را نمی دانم،این تصمیم را باشگاه می گیرد چون توافق بین دو باشگاه اجرا شده است.

بیرانوند در خصوص اینکه چه زمانی به بلژیک سفر می کند یادآور شد: اگر قرار باشد بروم فکر می کنم این اتفاق تا خاتمه هفته رخ دهد.اگر به بلژیک بروم فقط برای تست های پزشکی این کار را انجام می دهم چون تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم.

وی در خصوص اینکه آیا علاقه دارد در این 9 بازی در پرسپولیس بماند شرح داد: اگر قرار بود بروم همان نیم فصل می رفتم، به هر حال با شرایط کرونا بازی ها به تعویق افتاده و امیدوارم هر دو باشگاه تصمیم مناسبی بگیرند.

گلر پرسپولیس تاکید کرد: در بلژیک آنها فینال جام حذفی در پیش دارند و این بازی خیلی برایشان مهم است. اگر کرونا نبود شاید الان بازی های ما تمام می شد و من هم در بلژیک حضور داشتم.

وی در خصوص اینکه ناراحت به نظر می رسد عنوان نمود: ناراحتی من به خاطر یک چیز دیگر است، آقای رسول پناه خودش می داند چرا ناراحت هستم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1036

به "بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم، دلیل ناراحتی ام را رسول پناه می داند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرانوند: تا 12 تیر بازیکن پرسپولیس هستم، دلیل ناراحتی ام را رسول پناه می داند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید