جزئیات جدید از دستگیری کیوان امام وردی ، رئیس پلیس پایتخت: متهم با توجه به حجم شکایت ها دستگیر شد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس پلیس پایتخت با تأیید خبر دستگیری متهم کیوان امام وردی گفت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

جزئیات جدید از دستگیری کیوان امام وردی ، رئیس پلیس پایتخت: متهم با توجه به حجم شکایت ها دستگیر شد

به گزارش خبرنگاران، خبرگزاری فارس نوشت: یک منبع مطلع در پلیس اظهار داشت: ساعتی پیش کیوان امام وردی توسط مأموران پلیس دستگیر شده است.

سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت هم لحظاتی پیش با تأیید خبر دستگیری متهم کیوان امام وردی بیان داشت: متهمی که در روزهای گذشته شکایات زیادی علیه او از جانب قربانیانش در فضای مجازی مطرح شده بود توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت دستگیر شد.

وی اضافه کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی تهران با رصد فضای مجازی با شکایت های متعددی روبرو شدند که نشان می داد فردی به نام ک.الف با فریب دختران دانشجو و کشاندن آنها به خانه خود اقدام به آزار و اذیت آنان نموده است.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حجم شکایت ها و جریحه دار شدن احساسات عمومی جامعه تحقیقات گسترده ای در این زمینه شروع و در نهایت متهم دستگیر شد.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه متهم در بازداشت پلیس به سر می برد، بیان داشت: تمام شاکیان با اطمینان از محفوظ ماندن هویتشان در نزد پلیس می توانند برای طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی واقع در انتهای خیابان مطهری، خیابان سروش مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است در چند روز گذشته چندین دختر در شبکه های اجتماعی از جنایت های وی مبنی بر تجاوز پرده برداشته و عنوان کردند که این متهم با ژست روشنفکری و فعالیت فرهنگی، دست به اغفال و تجاوز به آنها می زد.

  • متجاوز سریالی تهران کیست؟ | #کیوان-امام ناگهان چگونه ترند شد؟
  • کاف الف ؛ متهم تجاوز به دختران دانشجو دستگیر شد | درخواست مهم پلیس از شاکیان
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1190

به "جزئیات جدید از دستگیری کیوان امام وردی ، رئیس پلیس پایتخت: متهم با توجه به حجم شکایت ها دستگیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از دستگیری کیوان امام وردی ، رئیس پلیس پایتخت: متهم با توجه به حجم شکایت ها دستگیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید