جزئیات نام نویسی کنکوری های دانشگاه شریف اعلام شد ، شروع ثبت نام از امروز

به گزارش مجله فضای وب، دانشگاه صنعتی شریف نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور سراسری در مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1401 -1400 را اعلام نمود.

جزئیات نام نویسی کنکوری های دانشگاه شریف اعلام شد ، شروع ثبت نام از امروز

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام دانشگاه شریف، پذیرش در مقطع کارشناسی سال 1401-1400 دانشگاه صنعتی شریف بصورت غیر حضوری از امروز پنجشنبه 8 مهر شروع شده و تا 12 مهرماه ادامه خواهد داشت.

دانشگاه صنعتی شریف به داوطلبانی که در این دانشگاه پذیرفته شده اند، توصیه نموده جهت تسریع در امور پذیرش و ثبت نام، نسبت به تهیه مدارک زیر اقدام نمایند.

این مدارک شامل تصویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی در قالب یک فایل، عکس تازه و تصویر آن با ابعاد 300 در 400 پیکسل و مدرک تحصیلی می گردد.

مدارک تحصیلی اعلام شده بعلاوه شامل گواهی انتها دوره دوم متوسطه و ریزنمرات سه ساله، گواهی پیش دانشگاهی و ریزنمرات آن و گواهی دیپلم متوسطه و ریزنمرات سه ساله و ریزنمرات سال دوم متوسطه است.

در اطلاعیه ای که از سوی مسئولان دانشگاه صنعتی شریف صادر شده، آمده است: کلیه پذیرفته شدگان لازم است به نشانی https://emt.medu.ir مراجعه نموده و کد رهگیری استعلام مدرک را تهیه و هنگام پذیرش در سامانه ثبت نام غیر حضوری آن کد را وارد نمایند.

دیگر مدارک اعلام شده از سوی دانشگاه شریف برای ثبت نام شامل تصویر اسکن شده کارنامه اولیه آزمون سراسری ، کارت انتها خدمت، کارت معافیت دائم- برگه اعزام بدون غیبت، گواهی انتها دوره متوسطه است.

بنا به تاکید مسئولان آموزش دانشگاه صنعتی شریف، پذیرش دانشجویانی که مراحل ثبت نام غیرحضوری آنها تا روز 12 مهر ماه تکمیل نگردد، کان لم یکن تلقی می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مهر 1400 بروزرسانی: 20 مهر 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1810

به "جزئیات نام نویسی کنکوری های دانشگاه شریف اعلام شد ، شروع ثبت نام از امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات نام نویسی کنکوری های دانشگاه شریف اعلام شد ، شروع ثبت نام از امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید