حریرچی: اوضاع کرونا در پائیز بدتر از بهار خواهد بود

به گزارش مجله فضای وب، معاون کل وزارت بهداشت، گفت: طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی و ما اوضاع در پائیز از اردیبهشت و خرداد بدتر خواهد شد، اگرچه این پیش بینی ما قطعی نیست.

حریرچی: اوضاع کرونا در پائیز بدتر از بهار خواهد بود

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، ایرج حریرچی، در برنامه نبض ورزشی شبکه خبر، با بیان اینکه تا اطلاع ثانوی باید به ویروس کرونا عادت کنیم، اضافه نمود: در مورد فوتبال معیار های بهداشتی و درمانی لازم را اعلام نموده ایم و اگر امروز (شنبه) در کمیته کشوری تصویب گردد، به فدراسیون فوتبال اعلام می گردد تا خودشان درباره اجرای آن تصمیم بگیرند.

وی با بیان اینکه اولویت اصلی ما حفظ سلامت مردم است و اینکه اثرات بیماری زایی و مرگ و میر ویروس کرونا را به حداقل برسانیم، ادامه داد: در کنار آن قطعاً اقتصاد مردم هم برای ما مهم است و می دانیم که معیشت 282 فعالیت ورزشی متأثر از کرونا آسیب دیده و ما مجبوریم نگذاریم چرخ ویروس بچرخد و از سوی دیگر چرخ معیشت مردم و ورزشکاران بچرخد.

حریرچی در مورد باشگاه های بدنسازی، گفت: در بسیاری از مراکز بدنسازی استاندارد های لازم و فضای مناسب نداریم، بعضی از باشگاه ها رختکن مناسب، دوش مناسب، تهویه مناسب و فضای لازم را ندارند حتی بعضی از باشگاه ها در زیرزمین هستند که احتمال انتقال ویروس را افزایش می دهد و می دانید که کرونا بیماری است که به وسیله تنفس منتقل می گردد.

معاون کل وزارت بهداشت، اضافه نمود: طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی و پیش بینی ما اوضاع در پاییز از اردیبهشت و خرداد بدتر خواهد شد، اگرچه این پیش بینی ما قطعی نیست، اما 50 تا 60 درصد احتمال وقوع دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 994

به "حریرچی: اوضاع کرونا در پائیز بدتر از بهار خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریرچی: اوضاع کرونا در پائیز بدتر از بهار خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید