حریف ایران به فینال غرب آسیا رسید

به گزارش مجله فضای وب، تیم ملی فوتبال بحرین با شکست کویت به عنوان صدرنشین گروه دوم رقابت ها راهی فینال مسابقات فوتبال غرب آسیا شد.

حریف ایران به فینال غرب آسیا رسید

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال بحرین که یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی بازی های جام جهانی است در آخرین روز از مسابقات گروه دوم برابر کویت نهاده شد و با تک گل اسماعیل عبداللطیف آماده ترین مهاجم این روزهای فوتبال بحرین پیروز به شکست کویت شد. عبداللطیف تنها گل بحرین را در دقیقه 79 با یک ضربه سر به ثمر رساند تا بحرین که در اولین بازی اردن را شکست داده بود و در دومین بازی مقابل عربستان به تساوی بدون گل دست یافت با مجموع 7 امتیاز صدرنشین این گروه از بازی ها گردد.

براساس قوانین مسابقات بازی های مرحله نیمه نهایی برگزار نخواهد شد و تیم های صدرنشین گروه ها مستقیما به بازی فینال می رسند. براین اساس بحرین در مسابقه نهایی منتظر صدرنشین گروه اول خواهد بود که احتمالا عراق است. در این صورت دو حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی یعنی عراق و بحرین برگزار کننده فینال مسابقات غرب آسیا خواهند بود.

عربستان هم که با بازیکنان زیر 23 سال در این رقابت ها شرکت کرد با شکست سه بر صفر برابر اردن و کسب تنها یک امتیاز از مسابقات خارج شد تا ضعیف ترین نتیجه ممکن را به نام خود ثبت کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 256

به "حریف ایران به فینال غرب آسیا رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حریف ایران به فینال غرب آسیا رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید