حسین مهربان: پنالتی درست بود، پورقاز تعادلم را به هم زد، کار کردن با گل محمدی تجربه خوبی بود

به گزارش مجله فضای وب، حسین مهربان، مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو اعتقاد دارد که علیرضا فغانی در اعلام پنالتی به سود این تیم تصمیم درستی اتخاذ کرده است.

حسین مهربان: پنالتی درست بود، پورقاز تعادلم را به هم زد، کار کردن با گل محمدی تجربه خوبی بود

حسین مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تساوی تیمش برابر سپاهان گفت: ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم که متأسفانه به هدر رفت. در طرف مقابل سپاهان فقط روی یک کرنر به گل رسید و موقعیتی نداشت. ما مستحق برد بودیم، ولی جذابیت فوتبال به همین اتفاقات است. حالا باید ماشین سازی را در تبریز ببریم تا سهمیه آسیا را به دست بیاوریم.

وی با اشاره به صحنه پنالتی و اینکه برخی معتقدند داور به اشتباه برای پدیده پنالتی گرفته است، تأکید کرد: من در آن صحنه سرعت بسیار زیادی داشتم و در این شرایط کوچک ترین برخورد هم می تواند تعادل یک بازیکن را به هم بزند. پورقاز در آن صحنه تعادل مرا به هم زد و اعتقادم این است که تصمیم داور در اعلام پنالتی درست بود.

مهاجم تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با اشاره به عملکردش در این فصل خاطرنشان کرد: امسال نهایت تلاشم را انجام دادم تا بازیکن مؤثری برای تیم پدیده باشم و فکر می کنم آقا یحیی از عملکردم راضی باشد. کار کردن با گل محمدی هم برای من تجربه خوبی بود. امیدوارم در آخرین بازی برابر ماشین سازی هم عملکرد خوبی داشته باشم و در نهایت سهمیه آسیا را در تبریز به دست بیاوریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 196

به "حسین مهربان: پنالتی درست بود، پورقاز تعادلم را به هم زد، کار کردن با گل محمدی تجربه خوبی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسین مهربان: پنالتی درست بود، پورقاز تعادلم را به هم زد، کار کردن با گل محمدی تجربه خوبی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید