خبرنگاران رفیعی: سپاهان بی جهت طرفداران خود را در آسیا بدنام نکند

به گزارش مجله فضای وب، تهران- خبرنگاران- وکیل بین المللی فوتبال گفت: حال این روزهای فوتبال ما مانند شیر بی یال، دم و اشکم است و امیدوارم فکری به حال این شرایط گردد.

خبرنگاران رفیعی: سپاهان بی جهت طرفداران خود را در آسیا بدنام نکند

با تور عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

غلامرضا رفیعی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حواشی ایجاد شده پس از لغو ملاقات پرسپولیس و سپاهان گفت: این بازی باید سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام گردد و این موضوع مشمول ماده 62 آیین نامه انضباطی و ماده 8 آیین نامه سازمان لیگ می گردد. به هیچ عنوان بهانه تیم سپاهان در این رابطه جزو حوادث قهری و خارج از کنترل محسوب نمی گردد.

وی ادامه داد: به مدیران باشگاه سپاهان هشدار می دهم اگر چنین بهانه ای را مطرح و برآن پافشاری نمایند بهترین دلیل و مدرک را به کنفدراسیون فوتبال آسیا می دهند که میزبانی آنها در لیگ قهرمانان آسیا گرفته گردد. مسوولان باشگاه سپاهان به این فکر نمایند که جهان دهکده جهانی شده است و تماشاگران خود را بی جهت بدنام ننمایند.

وکیل بین المللی فوتبال گفت: سه ساعت قبل از بازی طبق قانون نماینده دستگاه انتظامی و امنیتی، نماینده هیات فوتبال و رییس استادیوم و افراد دیگر بر اساس ماده 8 در زمین حضور یافتند و اگر مسئله ای بود بی تردید برای آن راه حلی پیدا می کردند.

وی ادامه داد: باشگاه سپاهان متعهد بوده به عنوان میزبان 90 دقیقه قبل از شروع مسابقه در استادیوم حضور یافته و لیست بازیکنان خود را تحویل ناظر بازی دهد. به 2 دلیل هیچکس این مورد را از تیم میزبان به عنوان یک حادثه قهری قبول نمی کند و همچنین ادعاهایی که مطرح می گردد به طور جد باعث سوءاستفاده باشگاه های رقیب سپاهان در لیگ قهرمانان خواهد شد.

رفیعی در خصوص زمان اعلام رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید نمود: رای این بازی کاملا معین است. این اتفاق اگر هرکجای جهان رخ دهد در ظرف 7 روز رای صادر و نتیجه آن سه برصفر خواهد بود.

وکیل بین المللی فوتبال گفت: اگر قرار باشد فدراسیون فوتبال مقابل این اتفاقات قرار نگیرد واقعا شرایط سخت تری خواهیم داشت. امروز فوتبال ما شیر بی یال، دم و اشکم است و حال این روزهای فوتبال ما تاسف بار است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 743

به "خبرنگاران رفیعی: سپاهان بی جهت طرفداران خود را در آسیا بدنام نکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رفیعی: سپاهان بی جهت طرفداران خود را در آسیا بدنام نکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید