خبرنگاران فرماندار: تمام خروجی های مهاباد مسدود است

به گزارش مجله فضای وب، مهاباد- خبرنگاران- فرماندار شهرستان ویژه مهاباد گفت: شهروندان در روزهای 12 و 13 فروردین به هیچ وجه قصد سفر نداشته باشند چون تمام خروجی های شهر مسدود است.

خبرنگاران فرماندار: تمام خروجی های مهاباد مسدود است

ایرج شجاعی روز سه شنبه در محل ایستگاه بازرسی خروجی مهاباد به سمت میاندوآب و در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با همکاری عوامل نظامی و انتظامی تمامی خروجی ها اصلی و فرعی شهر را مسدود نموده ایم و تنها در موارد بسیار خاص اجازه تردد خودروها داده می گردد.

وی اضافه نمود: این موضوع با جدیت کامل پیگیری می گردد و رانندگانی که از قوانین پیروی نکنند، ماموران با اعمال قانون آنها را متوقف خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه این امر با سختی هایی برای ماموران همراه است، اضافه نمود: سلامت شهروندان برایمان از هر مساله دیگری با اهمیت تر است و در این زمینه با کسی تعارف نداریم.

فرماندار مهاباد گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت کرونای این شهرستان و به منظور کاهش خطر شیوع این بیماری، حضور مردم در تفرجگاه ها در روز 13 فروردین نیز ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین طرح ممنوعیت تردد در تمام پارک ها، بوستان ها، مراکز تفریحی و روستاهای گردشگری مهاباد از امشب اجرا می گردد.

وی اضافه نمود: بر اساس این طرح خروج از جهتهای تاقه دار، جاده پسوه، جهت لاچین، جهت اوزوندره، جاده به سمت روستای کهریزه شیخان و سایر محورهای خروجی شهر توسط نیوجرسی یا خاک ریز مسدود شده است و امکان تردد در آن وجود ندارد.

به گزارش خبرنگاران شیوع ویروس کرونا طی اواخر دسامبر گذشته از چین شروع شد و تا به امروز هزاران نفر در کشورهای مختلف جهان بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 884

به "خبرنگاران فرماندار: تمام خروجی های مهاباد مسدود است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: تمام خروجی های مهاباد مسدود است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید