خبرنگاران 81 جواز تاسیس صنعتی در بوشهر صادر شد

به گزارش مجله فضای وب، بوشهر-خبرنگاران- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در چهارماهه نخست امسال 81 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی سرمایه گذاری پنج هزار و 837 میلیارد ریال و اشتغال 2 هزار و 427 نفر در این استان صادر شد.

خبرنگاران 81 جواز تاسیس صنعتی در بوشهر صادر شد

سید حسین حسینی روز سه شنبه در نشست هماهنگی توانمند سازی واحدهای صنعتی استان بوشهر اضافه کرد: این شمار جواز صادره در مقایسه با سال گذشته 76درصد رشد داشته و در این مدت 45 متقاضی سرمایه گذاری برای دریافت زمین با شرکت شهرک های صنعتی قرارداد منعقد کرده اند.

وی بیان نمود: زمین واگذاری به متقاضیان به مساحت 16 هکتار و با پیش بینی یکهزار و 782 میلیارد ریال و اشتغالزایی برای 757 نفر است.

حسینی ادامه داد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر شمار قرارداد اجرا طرح های صنعتی درمحل شهرک ها و نواحی صنعتی استان 900 درصد، مساحت زمین واگذار شده640 درصد، پیش بینی سرمایه گذاری 342 درصد و پیش بینی اشتغال 223 نفر نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی گفت: پیگیری مستمر برای احیاء و فعال سازی واحدهای تولیدی غیبرطرفال در راستای تحقق جهش تولید از جمله اولویت های مهم سازمان صمت استان و شرکت شهرکهای صنعتی استان است.

حسینی ادامه داد: با تعامل خوبی که با شرکت شهرک های صنعتی استان وجود دارد نسبت به شناسایی دقیق واحدهای تولیدی غیر فعال و نیمه فعال اقدام شده تا از این راه مسائل و مسائل مختلف پیش روی آنها با برخی ازدستگاه های اجرایی مرتبط و بانک ها با پیگیری مستقیم و یا از طریق کارگروه تسهیل و برطرف موانع تولید برطرف شود.

وی اجرای نهضت داخلی سازی و تولید داخل را به عنوان یکی از اولویت های وزارت صمت بیان نمود و گفت: تشکیل نشست های مستمر با حضور شرکت شهرک های صنعتی و در صورت نیاز برخی از دستگاه های اجرایی مرتبط در حمایت از واحد تولیدی برای ایجاد اشتغال، افزایش تولید محصولات داخلی و ایجاد توان رقابت پذیری برای بازارهای صادراتی را فراهم آورد و نسبت به تحقق این اهداف اهتمام ویژه ای ایجاد شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1183

به "خبرنگاران 81 جواز تاسیس صنعتی در بوشهر صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 81 جواز تاسیس صنعتی در بوشهر صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید