درخواست بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا برای برپایی اعتصاب

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا روز گذشته خواهان برپایی اعتصاب سراسری علیه سیاست های مالی و اجتماعی دولت این کشور شد.

درخواست بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا برای برپایی اعتصاب

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، در حالی که دولت متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا میخواهد سیاست های مالی و اجتماعی را با هدف احیای رشد و رونق مالی سومین اقتصاد بزرگ منطقه یورو اجرا کند، سی جی آی ال بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا از سایر اتحادیه ها خواسته است تا از طرح اعتصاب 8 ساعته این اتحادیه در 5 دسامبر حمایت نمایند.

بر اساس این گزارش، هدف اصلی از برپایی این اعتصاب 8 ساعته تعطیل کردن فعالیت های بخش عمومی و خصوصی ایتالیا خواهد بود. مهمترین بخش از سیاست های جدید دولت ایتالیا که بیشتر موجب خشم و نگرانی اتحادیه های تجاری شده ، اصلاحات مربوط به بازار کار است.

بر اساس طرح پیشنهادی دولت که هم اکنون آنالیز آن در مجلس ایتالیا ادامه دارد، شرکت ها آسان تر از گذشته می توانند نیروی کار مورد احتیاج خود را استخدام و اخراج نمایند. هدف اصلی دولت ایتالیا از اجرای این طرح افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری عنوان شده است.

اتحادیه های تجاری همچنین به شدت نسبت به تصمیم دولت رنتسی برای کاهش هزینه های دولتی مخالف هستند. دولت ایتالیا مجبور است تا برای دستیابی به اهداف اتحادیه اروپا کسری بودجه خود را کاهش دهد.

ایتالیا در سال های اخیر با کاهش شدید رشد مالی روبرو شده و با معضلات بزرگی چون بیکاری بالا بین جوانان روبرو است. ایتالیا پایین ترین رشد مالی در بین کشورهای منطقه یورو را در سال های اخیر داشته است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 458

به "درخواست بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا برای برپایی اعتصاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست بزرگترین اتحادیه تجاری ایتالیا برای برپایی اعتصاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید