دهه فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم است

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری پیش از ظهر آدینه در حاشیه افتتاح پروژه های شهرستان رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نخستین روز ایام الله دهه مبارک فجر با افتتاح پروژه ها در شهرستان رشت شروع شد، اظهارکرد: در این شهرستان 338 پروژه با 508 میلیارد تومان اعتبار دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

دهه فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم است

سالاری با بیان اینکه در مجموع در 16 شهرستان استان گیلان هزار و 280 پروژه با هزار و 855 میلیارد تومان هزینه به بهره برداری می رسد، اضافه نمود: در مقایسه با دهه فجر سال گذشته شاهد افزایش 1.5 برابری در تعداد و ارزش ریالی پروژه ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی مناسبی برای حضور در همه شهرستان ها و در میان مردم است، گفت: از نزدیک با مردم شهرهای مختلف استان صحبت و پروژه ها را بازدید و بهره برداری می کنیم.

استاندار گیلان به افتتاح پروژه پست 63.20 کیلووات میرزا کوچک رشت و اهمیت آن اشاره و توضیح داد: این پروژه به رغم اینکه در حوزه طرح ها عمرانی واقع شده است اما احتیاج صنعت استان گیلان از نظر تأمین برق برای واحدهای جدید و توسعه واحدهای موجود که ظرفیت شغلی جدیدی ایجاد می نمایند و در این زمینه با مشکلاتی روبرو بودیم یاری می نماید.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه در شهرک صنعتی سپیدرود رشت مسئله ای برای تأمین برق متقاضاین اعم جدید و طرح ها توسعه فعالان فعلی را نخواهیم نداشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 141

به "دهه فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهه فجر فرصتی مناسب برای حضور مسئولان در میان مردم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید