تور ارزان قطر: ملاقات وزیر راه وشهرسازی با همتای قطری

به گزارش مجله فضای وب، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی در ملاقات با همتای قطری اش از امضای چهار توافقنامه در مورد راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی، حمل و نقل ترانزیتی و افزایش پروازهای دو کشور اطلاع داد.

تور ارزان قطر: ملاقات وزیر راه وشهرسازی با همتای قطری

همراه ما باشید و با تور ارزان قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، وزیر راه و شهر سازی کشورمان امروز با جاسم بن سیف السلیطی وزیر حمل و نقل و ارتباطات دولت قطر، ملاقات و در خصوص توسعه ارتباطات زمینی، دریایی و هوایی مذاکره و گفتگو کرد.

وزیر راه و شهرسازی بعلاوه طی این سفر با همتای قطری خود برای راه اندازی خطوط منظم کشتیرانی بین بنادر دو کشور و توافق برای استفاده بیشتر خطوط هوایی تجاری قطر از آسمان ایران نیز مذاکره کرد.

قاسمی بعلاوه با اشاره به اهمیت راهبردی کشور ایران در منطقه و وقوع آن در تقاطع کریدورهای شرقی غربی و شمالی جنوبی، توسعه روابط با کشورهای همسایه را از راهبردهای اصلی سیاسی و مالی دولت دانست.

توسعه همکاری های تجاری و مالی دو کشور از اهداف این سفر بوده و بازدید از بنادر تجاری و فرودگاه های قطر در برنامه وزیر راه وشهرسازی واقع شده است. وزیر راه و شهرسازی بعلاوه ابراز امیدواری کرد به توافقات خوبی در زمینه همکاری های ترانزیتی و حمل و نقلی دست یابیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1996

به "تور ارزان قطر: ملاقات وزیر راه وشهرسازی با همتای قطری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان قطر: ملاقات وزیر راه وشهرسازی با همتای قطری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید