راهنمای ثبت نام سیمکارت رایگان سرپرست خانوارها؛ همراه اول، ایرانسل و رایتل

به گزارش مجله فضای وب، پیرو اعلام دولت برای ارائه تسهیلات یک میلیون تومانی بصورت وام به سرپرست خانوار های یارانه بگیر و با توجه به اینکه یکی از شرایط ثبت نام جهت دریافت این وام، داشتن سیم کارت به نام سرپرست خانوار عنوان شده بود و باتوجه به اینکه تعداد زیادی از سرپرستان خانوارها یارانه بگیر فاقد سیمکارت بودند شاهد شکل گیری ازدحام زیادی در دفاتر پیشخوان بودیم که با مصوبه دولت در راستای فاصله گذاری هوشمند مغایرت داشت.

راهنمای ثبت نام سیمکارت رایگان سرپرست خانوارها؛ همراه اول، ایرانسل و رایتل

تصویری از ازدحام جمعیت جلوی یکی از دفاتر پیشخوان

دستور وزیر ارتباطات برای برچیدن صف خرید سیم کارت و انجام ثبت نام آن لاین

پس از شکل گیری صف های طویل جلوی دفاتر پیشخوان وزیر ارتباطات به اپراتورها دستور داد این فرایند را متوقف و آن لاین ثبت نام نمایند.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر خود نوشت: آقای اپراتور! مردم نباید برای تهیه سیم کارت رایگان در این شرایط کرونا در دفاتر ارتباطی، صف بکشند. همین الآن باید این فرآیند، متوقف گردد.

وی اضافه کرد: از مردم آن لاین ثبت نام کنید و با پست، سیم کارت را به منازل آن ها برسانید. خدمت رسانی خود به مردم باید منطبق با دستورالعمل های وزارت بهداشت باشد.

با توجه به شرایط ذکر شده و در راستای یاری به رعایت فاصله گذاری فیزیکی و تسهیل شرایط دریافت سیم کارت برای متقاضیان اپراتورهای تلفن همراه شرایطی ثبت نام اینترنتی و تحویل سیمکارت به وسیله پست را فراهم کردند که در ادامه شرایط و نحوه ثبت نام هر کدام از اپراتورها را آنالیز می کنیم.

سیمکارت رایگان همراه اول

در پی ازدحام متقاضیان در بعضی مراکز فروش و خدمات تلفن همراه، اپراتور اول بیان کرد تا هر زمان که مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی تمدید گردد، طرح اهدای سیم کارت رایگان توسط همراه اول نیز تمدید خواهد شد.

همچنین با توجه به ضرورت حفظ سلامت شهفرایندان، همراه اول تاکید نموده متقاضیان دریافت سیم کارت، به وسیله فروشگاه اینترنتی همراه اول به نشانی shop.mci.ir، نسبت به ثبت نام سیم کارت اعتباری رایگان خود اقدام و از مراجعه حضوری به دفاتر فروش پرهیز نمایند.

لازم به ذکر است طبق اعلام شرکت پست، سیم کارت های ثبت نام شده در اسرع وقت تحویل خواهد شد.

ایرانسل هم سیمکارت رایگان می دهد

روابط عمومی ایرانسل بیان کرد ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی خود به سرپرستان خانواری که سیم کارتی به نام خود ندارند، سیم کارت رایگان می دهد.

متقاضیان واجد شرایط فوق می توانند صرفاً با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل به نشانی shop.irancell.ir، به وسیله بخش سیم کارت و گزینۀ سیم کارت اعتباری رایگان برای سیم کارت اولی ها درخواست خود را ثبت و سیم کارت خود را به وسیله شرکت پست در محل مورد نظرشان دریافت نمایند.

طرح فوق فقط به وسیله فروشگاه اینترنتی ایرانسل اجرا می گردد و امکان دریافت سیم کارت با مراجعۀ حضوری به فروشگاه ها، نمایندگی های مجاز یا مراکز ارتباط با ایرانسل میسر نیست.

ثبت نام و ارسال این سیم کارت رایگان است و از این بابت هزینه ای از مشترکان ایرانسل دریافت نمی گردد.

سیمکارت رایگان + هدیه رایتل به سرپرست خانوارها فاقد سیمکارت

رایتل هم برای سرپرستان خانور که فاقد سیمکارت هستند سیمکارت رایگان به همراه 6 ماه خدمات هدیه ارائه می دهد.

مشخصات بسته آغازین

نام بستهمهلت استفادهاینترنت (گیگابایت)مکالمه درون شبکه (دقیقه)
سیم کارت اعتباری + بسته آغازین اینترنت6دوره 30 روزه6(هر دوره یک گیگابایت)60،000(هر دوره 10،000 دقیقه)

*هدایای مکالمه درون شبکه و اینترنت در 6 دوره 30 روزه تخصیص می یابد و فقط قابل استفاده در همان دوره است. علاوه بر هدایای فوق می توانید از اپلیکیشن های منتخب رایتل تا سقف 1 گیگابایت، بدون هزینه و به مدت 180 روز بهره مند شوید.

منبع: فرارو
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 936

به "راهنمای ثبت نام سیمکارت رایگان سرپرست خانوارها؛ همراه اول، ایرانسل و رایتل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای ثبت نام سیمکارت رایگان سرپرست خانوارها؛ همراه اول، ایرانسل و رایتل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید