روسیه: پروژه نورد استریم 2 تا خاتمه سال تکمیل می گردد

به گزارش مجله فضای وب، معاون نخست وزیر روسیه از تکمیل شدن پروژه خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 تا سرانجام امسال میلادی با وجود کوشش های آمریکا برای به بن بست کشاندن این پروژه اطلاع داد.

روسیه: پروژه نورد استریم 2 تا خاتمه سال تکمیل می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از ریانووستی، الکساندر نوواک معاون نخست وزیر روسیه روز آدینه در یک نشست خبری گفت که پروژه احداث خط لوله انتقال گاز نورد استریم 2 تا سرانجام سال 2021 تکمیل خواهد شد.

الکساندر نوواک در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره احتمال تکمیل پروژه نورد استریم 2 در تابستان سال جاری، گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما از پیمانکار پروژه دریافت نموده ایم، این اتفاق تا سرانجام سال جاری رخ خواهد داد.

پروژه بزرگ نورد استریم 2 شامل احداث دو خط لوله به منظور انتقال سالانه 55 میلیارد فوت مکعب گاز طبیعی از روسیه به آلمان به وسیله دریای بالتیک می گردد.

چندی پیش پیمانکار پروژه نورد استریم که از شرکت های زیرمجموعه گازپروم به شمار می رود، گفت که پیشرفت فیزیکی این پروژه به 95 درصد رسیده است.

دولت و کنگره آمریکا طی سال های اخیر برای به بن بست کشاندن پروژه نورد استریم 2 تحریم های مختلفی را علیه آن وضع نموده اند، اما پیروز نشده اند که این پروژه بزرگ را زمین گیر نمایند.

مقامات آمریکایی ادعا می نمایند که احداث پروژه نورد استریم 2 موجب وابستگی اروپا به روسیه می گردد و امنیت اروپا را تهدید می نماید.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1595

به "روسیه: پروژه نورد استریم 2 تا خاتمه سال تکمیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه: پروژه نورد استریم 2 تا خاتمه سال تکمیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید