روسیه 13 نوع واکسن برای کرونا فراوری کرد ، شروع تست

به گزارش مجله فضای وب، مرکز تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنولوژی در سیبری روسیه 13 نوع واکسن برای ویروس کرونا تهیه نموده است.

روسیه 13 نوع واکسن برای کرونا فراوری کرد ، شروع تست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اینترفاکس، کارمندان مرکز دولتی تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنالوژی وکتور در نووسیبیرسک روسیه توانستند سیزده نوع واکسن برای ویروس کرونا تهیه نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، ایلناز ایماتدینوف، رئیس مرکز دولتی تحقیقات ویروس شناسی و بیوتکنالوژی وکتور در خصوص فراوری 13 نوع واکسن آزمایشی برای ویروس کرونا اعلام نمود که آزمایش ها شروع شده است و نمونه های اولیه بر روی حیوانات آزمایشگاهی آزمایش می شوند.

آماده باش کامل در روسیه بعد از نخستین مرگ کرونایی

این مرکز از ماه ژوئن میخواهد یک یا دو گزینه از بهترین واکسن ها را معرفی نمایند. به گفته این مرکز دولتی کار روی واکسن کرونا به صورت شبانه روزی انجام می گردد.

پیش از این، امریکا از شروع آزمایشات واکسین کرونا را بر روی 45 داوطلب آزمایشی انجام داد. تقریبا 12 تا 18 ماه طول می کشد تا واکسن کامل گردد.

پیش از این، اساتید دانشگاه ام گ او، اعلام نمودند که می توانند نمونه اولیه از واکسن کورونا ویروس SARS-CoV-2 را در سه ماه بسازند. معاون دانشکده زیست شناسی دانشگاه دولتی مسکو (ام گ او) میخائیل کیرپیچنیکوف، از آمادگی دانشمندان روسی برای ساخت واکسن کرونا در طی سه ماه اطلاع داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 857

به "روسیه 13 نوع واکسن برای کرونا فراوری کرد ، شروع تست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه 13 نوع واکسن برای کرونا فراوری کرد ، شروع تست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید