سرخوش از صعود به فینال اسنوکر چلنج تور باز ماند، حضور وفایی در مرحله اصلی رقابت های اسنوکر قهرمانی دنیا

به گزارش مجله فضای وب، امیر سرخوش در مرحله نیمه نهایی رقابت های اسنوکر چلنج تور در مقابل جیک نیکلولسن شکست را پذیرفت و از راهیابی به فینال باز ماند.

سرخوش از صعود به فینال اسنوکر چلنج تور باز ماند، حضور وفایی در مرحله اصلی رقابت های اسنوکر قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس، امیر سرخوش که به منظور کسب امتیاز لازم و قرار بین حرفه ای های اسنوکر دنیا در رقابت های چلنج تور حضور پیدا می نماید در مرحله دوم این مسابقات که در شهر نیو بری انگلستان انجام شد با کسب چهار پیروزی به مرحله نیمه نهایی رسید و در این مرحله در مقابل جیک نیکولسن بازنده شد و از ادامه رقابت های مرحله دوم کنار رفت.

سرخوش که برای کسب امتیاز لازم برای حرفه ای شدن هشت مرحله دیگر را پیش رو دارد در مرحله سوم رقابت های چلنج تور در شهر لیدز انگلستان که پنجم و ششم مهرماه برگزار می گردد حضور پیدا می نماید.

حضور وفایی در مرحله اصلی رقابتهای اسنوکر قهرمانی دنیا

رقابت های اسنوکر قهرمانی دنیا یکم تا هفتم مهرماه به میزبانی کشور چین در حال برگزاری است. حسین وفایی نماینده کشورمان در این رقابت ها در نخستین دیدارش امروز سه شنبه دوم مهرماه به مصاف تام فورد از کشور انگلیس مرد شماره 26 رنکینگ حرفه ای ها می رود.

وفایی در حال حاضر در صندلی 41 رنکینگ اسنوکر حرفه ای های دنیا واقع شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 405

به "سرخوش از صعود به فینال اسنوکر چلنج تور باز ماند، حضور وفایی در مرحله اصلی رقابت های اسنوکر قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرخوش از صعود به فینال اسنوکر چلنج تور باز ماند، حضور وفایی در مرحله اصلی رقابت های اسنوکر قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید