سقف تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان به 5 میلیون تومان افزایش یافت

به گزارش مجله فضای وب، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به بازنشستگان یازده برابر شد، گفت: سقف تسهیلات قرض الحسنه برای هر بازنشسته از دو به 5 میلیون تومان افزایش یافته است.

سقف تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان به 5 میلیون تومان افزایش یافت

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

محمد شریعتمداری گفت: تسهیلاتی که به بازنشستگان از سوی این وزارتخانه، سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه ارائه شده، افزایش قابل توجهی داشته و یازده برابر شده است.

این مقام مسئول گفت: اعتبار قرض الحسنه بانک رفاه کارگران از 200 میلیارد تومان به 2هزار و 230 میلیارد تومان با نرخ 4 درصد یعنی حدود یازده برابر و معادل اعتبار 15 سال گذشته بانک رسیده است.

وی اضافه کرد: بازنشستگان اگر نتوانند عزتمندانه زندگی نمایند، شاغلان نیز در نهایت نسبت به آینده خود ناامید خواهند شد. کوشش ما در وزارتخانه همیشه بر این بوده که جهت بهبود شرایط زندگی را برای این عزیزان هموار کنیم.

وزیر کار با بیان اینکه سقف تسهیلات قرض الحسنه هر بازنشسته از دو میلیون به 5 میلیون تومان افزایش یافته، توضیح داد: کوشش شده تا با تسهیل شرایط دریافت وام، بروکراسی اداری برای بازنشستگان عزیز به حداقل برسد. شریعتمداری اعلام کرد: حذف ضامن از پرداخت تسهیلات بازنشستگان، برای رفاه حال این عزیزان نیز اقدام مهم دیگری بود که انجام شد.

وزیر کار ادامه داد: راه اندازی باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه با امکان خرید کالا با سود صفر درصد، راه اندازی طرح رفاه کالا با قابلیت خرید 50 میلیون تومان خرید کالا به مدت 36 ماه با نرخ 15 درصد، صدور انواع بیمه نامه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه منزل و ... به صورت اقساطی با نرخ 4 درصد در سال، از دیگر اقداماتی است که برای اولین بار در حوزه بازنشستگان اجرا شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 988

به "سقف تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان به 5 میلیون تومان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف تسهیلات قرض الحسنه بازنشستگان به 5 میلیون تومان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید