شرط مهم برای پرسپولیسی شدن شهریار مغانلو

به گزارش مجله فضای وب، شهریار مغانلو یکی از بازیکنان مد نظر پرسپولیس برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال است. سرخپوشان پایتخت کوشش های زیادی را برای بازگرداندن مهاجم فعلی تیم سانتاکلارا به ایران کردند، اما قرارداد او با باشگاه پرتغالی کار را برای حضور مغانلو در پرسپولیس سخت نموده است.

شرط مهم برای پرسپولیسی شدن شهریار مغانلو

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

مبلغ مد نظر باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه مغانلو، شرایط دشواری را به وجود آورد و حتی پس از صحبت های یحیی گل محمدی مبنی بر غیر منطقی بودن حضور این مهاجم در پرسپولیس با توجه به مسائل اقتصادی مطرح شده در مذاکرات طرفین، اخباری درباره منتفی شدن این انتقال مطرح شد.

با این وجود مدیران باشگاه پرسپولیس همچنان مذاکراتشان با مغانلو را ادامه دادند و اکنون به نظر می رسد توافق های خوبی با او و باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایت نامه اجرا شده است.

البته بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس باعث شده است تا انتقال به سختی صورت بگیرد؛ زیرا برای صدور ITC و رضایت نامه مغانلو ابتدا باید پنجره نقل و انتقالاتی باز باشد.

به هر حال سرخ پوشان پایتخت برای رسمی شدن انتقال این بازیکن، منتظر هستند وکیل ماریو بودیمیر با ارسال نامه ای به فیفا دریافت مطالبات و سود طلب او را تایید کند و پس از آن با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس، آخرین مراحل جذب این مهاجم لژیونر را انجام بدهند.

منبع: فرارو
انتشار: 3 فروردین 1400 بروزرسانی: 3 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1501

به "شرط مهم برای پرسپولیسی شدن شهریار مغانلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط مهم برای پرسپولیسی شدن شهریار مغانلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید