عبور همه کشتی گیران از فیلتر انتخابی؛ قهرمان دنیا و المپیک هم باید کشتی بگیرد

به گزارش مجله فضای وب، این طور که هم کادرفنی و هم فدراسیون کشتی تاکید دارد، حتی حسن یزدانی هم باید برای رسیدن به دوبنده تیم ملی از فیلتر انتخابی بگذرد.

عبور همه کشتی گیران از فیلتر انتخابی؛ قهرمان دنیا و المپیک هم باید کشتی بگیرد

به گزارش خبرنگاران، تا پیش از آنکه اتحادیه دنیای کشتی بر برگزاری مسابقات دنیای 2020 صربستان تاکید کند، فدراسیون کشتی تصمیم به اجرای چرخه انتخابی تیم ملی داشت.

جلسات زیادی هم در این خصوص برگزار گردید و به نوعی همه کشتی گیران متوجه شدند که براساس این چرخه باید از چه مرحله و مسابقه ای وارد رقابت های انتخابی شوند.

البته این چرخه هیچ وقت اجرایی نشد و با توجه به پیش رو داشتن مسابقات مهم گزینشی المپیک، فرصتی برای اجرای آن وجود نداشت اما امروز سوال این است که ملی پوشان اعزامی به المپیک به چه نحو انتخاب خواهند شد.

هرچند هنوز کادرفنی تیم های ملی به صورت شفاف و دقیق معین نکرده اند قرار است جهت پیش رو به چه شکل ترسیم گردد، اما قطعا مسابقات انتخابی در پیش خواهیم داشت.

حتی حسن یزدانی مرد شماره یک کشتی ایران که قهرمان المپیک و دنیا است و اصلی ترین شانس این روزهای ورزش ایران در المپیک توکیو نیز محسوب می گردد، نیز مسابقه انتخابی خواهد داد.

او یک رقیب نزدیک و قوی به نام کامران قاسمپور دارد که قطعا انتخابی، به شیوه ای که کادرفنی تیم ملی بعدا اعلام خواهد نمود، بین آنها برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1453

به "عبور همه کشتی گیران از فیلتر انتخابی؛ قهرمان دنیا و المپیک هم باید کشتی بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبور همه کشتی گیران از فیلتر انتخابی؛ قهرمان دنیا و المپیک هم باید کشتی بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید