عزیزی: اعتبارات فدراسیون تنیس با دو سه اعزام خارجی تمام می گردد، زیرساخت نداریم

به گزارش مجله فضای وب، رئیس فدراسیون تنیس گفت: اعتباراتی که از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ما تعلق می گیرد هیچ اتفاقی را رقم نمی زند و با دو سه اعزام خارجی تمام می گردد.

عزیزی: اعتبارات فدراسیون تنیس با دو سه اعزام خارجی تمام می گردد، زیرساخت نداریم

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

داود عزیزی درباره برگزاری مسابقات جام حذفی و تور جهانی تنیس در جزیره کیش به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: مسابقات جام حذفی بانوان با حضور 73 تیم و بیش از 221 ورزشکار و سپس تور جهانی جوانان با 110 تنیسور و بعد از آن مسابقات جام حذفی تنیس آقایان برگزار گردید. این مسابقات با 183 تیم رکورد زد و اجازه دادیم چند بازیکن خارجی شرکت نمایند که رقابت خوبی بود.

رئیس فدراسیون تنیس در مورد برگزاری سایر مسابقات این رشته تا خاتمه سال 99 گفت: طبق برنامه ریزی فدراسیون مسابقات رده های سنی تنیس در یزد برگزار می گردد که استقبال خوبی هم از این رقابت ها شده است. از دوم اسفندماه مسابقات جایزه عظیم هرمزگان شروع و تا 19 اسفندماه در دو بخش مردان و زنان برگزار می گردد. از 19 اسفندماه با توجه به احتمال منع ترددهای بین استانی مسابقه ای تا سال آینده نخواهیم داشت.

عزیزی اضافه نمود: کمیته مسابقات در حال برنامه ریزی برای برگزاری رقابت های سال آینده و تقویم فدراسیون است. از 25 فروردین ماه تا 25 اردیبهشت ماه و در ماه مبارک رمضان مسابقات جام رمضان و از خردادماه مسابقات لیگ باشگاهی را برگزار خواهیم کرد.

وی با اشاره به یاری های اقتصادی وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک به فدراسیون تنیس اعلام نمود: اعتبارات مصوب ما از وزارت ورزش و جوانان 3 میلیارد و 300 میلیون تومان و از کمیته ملی المپیک 240 میلیون تومان است که رقم خیلی کمی است. با صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صحبت کردم و ایشان هم به این اعتبار ضعیف اذعان داشت. با ماهی 20 میلیون تومان در فدراسیون المپیکی مثل تنیس هیچ اتفاقی در حوزه قهرمانی رقم نمی خورد. به همین دلیل پیگیر دریافت اسپانسر هستم؛ البته اسپانسر هم شرایط خاصی دارد. آنها به دنبال دیده شدن هستند که خوشبختانه در مسابقات تنیس کیش تعداد دنبال نمایندگان اینستاگرام و فضای مجازی تنیس افزایش یافت.

عزیزی به مشکل زیرساخت های تنیس اشاره نمود و به خبرنگاران گفت: فدراسیون تنیس زمانی زیرساخت های خوبی داشت اما الان چیزی ندارد. من هم خیلی کوشش کردم و در حال پیگیری هستم تا بتوانم زیرساختی برای تنیس فراهم کنم. وزارت ورزش و شرکت توسعه و تجهیزات اماکن ورزشی باید به ما یاری نمایند. حضور معاونین وزیر و تماشای مسابقات از نزدیک به ویژه از سوی علی نژاد باعث شد جلسه ای با شرکت توسعه برگزار گردد تا مشکل ما را رفع نمایند.

رئیس فدراسیون تنیس با اعلام اینکه بودجه تنیس در بخش های تعیین شده باید هزینه گردد، اعلام نمود: بودجه فدراسیون تنیس سرفصل های مختلفی دارد. 20 درصد از بودجه ای که از وزارت ورزش و جوانان واریز می نماید صرف هزینه های جاری فدراسیون می گردد؛ مقداری صرف بخش همگانی، بخشی صرف ورزش قهرمانی و بخشی هم برای پارالمپیک هزینه می گردد و ما متناسب با هر سرفصل خرج می کنیم.

وی با تاکید بر بالا بودن هزینه های اعزام تیم های ملی گفت: اعتباراتی برای استان ها در نظر گرفتیم که باید به هیئت های استانی تزریق کنیم. اعتباراتی برای ورزش همگانی داریم که تجهیزات خریده و به آنها تعلق می گیرد. بخشی از بودجه را برای سال آینده نگه می داریم، چون سال جاری برای تیم های ملی مسابقه ای نداشتیم و سال آینده از خردادماه مسابقات ما شروع می گردد. یک اعزام دختران ایران به مسابقات مالزی هزینه خیلی زیادی دارد و اگر دو سه اعزام داشته باشیم تمام اعتبارات تنیس تمام می گردد؛ بنابراین نسبت به اعتباراتی که به ما تعلق می گیرد خیلی کمبود داریم و باید بخشی از آن را به وسیله اسپانسر تامین کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1480

به "عزیزی: اعتبارات فدراسیون تنیس با دو سه اعزام خارجی تمام می گردد، زیرساخت نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عزیزی: اعتبارات فدراسیون تنیس با دو سه اعزام خارجی تمام می گردد، زیرساخت نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید