قرارداد مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم امضا شد

به گزارش مجله فضای وب، رئیس دانشگاه بیرجند از امضای قرارداد مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم کشور ایتالیا اطلاع داد.

قرارداد مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم امضا شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط تحصیل رایگان در دانشگاه های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران از بیرجند، خلیل خلیلی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای افزایش تعاملات بین المللی با دانشگاه های مطرح خارجی، تفاهم نامه همکاری علمی و توافق نامه مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم کشور ایتالیا توسط رؤسای این دانشگاه ها امضا شد.

وی اضافه نمود: بر اساس این توافقنامه، دانشجویان متقاضی و واجد شرایط به مدت حداقل 3 ماه و حداکثر یکسال جهت تحصیل به دانشگاه طرف توافق اعزام می شوند.

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: دوره سپری شده در دانشگاه مقصد قسمتی از دوره تحصیلی دانشجو در دانشگاه مبدأ محسوب شده و واحدهای گذرانده شده تطبیق داده خواهند شد.

خلیلی توضیح داد: بر حسب دوره تحصیلی، دانشجو موظف به شرکت در کلاس ها و یا انجام تحقیق و پژوهش در دانشگاه مقصد بوده و باید امتحانات و ارزشیابی های مربوطه را بگذراند.

وی بیان نمود: هزینه ای جهت شرکت در کلاس ها و استفاده از آزمایشگاه ها و کتابخانه و سایر امکانات آموزشی از دانشجویان اخذ نخواهد شد و دانشجو می تواند مانند دانشجویان دانشگاه مبدأ از این امکانات استفاده کند.

رئیس دانشگاه بیرجند اظهار داشت: پس از سپری شدن دوره، دو دانشگاه برای دانشجویان مبادله شده گواهی نامه های تحصیلی، گذراندن واحدها و سایر فعالیت های علمی صورت گرفته در طول مدت حضور را صادر می نمایند.

خلیلی یادآور شد: دانشگاه ساپنزا با دارا بودن بیش از 112 هزار دانشجو یکی از بهترین و بزرگترین دانشگاه های کشور ایتالیا و از دانشگاه های مطرح دنیا است.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 778

به "قرارداد مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم امضا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرارداد مبادله دانشجو بین دانشگاه بیرجند و دانشگاه ساپنزای رم امضا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید