قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

به گزارش مجله فضای وب، علی اکبر اسداللهی در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: در روزهای گذشته متوجه شدیم تعدادی از سودجویان مبادرت به قطع درختان حاشیه جاده قزوین به تاکستان نموده اند که شناسایی متخلفان در دستور کار نهاده شد.

قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند

وی بیان نمود: مسیر جاده قدیم قزوین به تاکستان به مسافت 40 کیلومتر است که بخشی از آن در مسیر تونل باد در مسیر کهک واقع شده است که برای جلوگیری از بوران و برف در جاده حدود 25 کیلومتر در سال 62 درختکاری شده است.

اسداللهی یادآورشد: کاشت درخت در محدوده کهک توانسته از بروز برخی مسائل ناشی از برف و بوران در جاده و مسدود شدن مسیر در زمستان بشدت جلوگیری کند که قطع درختان این مسیر می توانست به بروز حوادث منجر گردد.

وی گفت: ماموران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین موفق شدند سه نفر از متخلفان که درختان جاده قزوین به تاکستان را قطع نموده بودند را شناسایی و دستگیر نمایند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین توضیح داد: متخلفان تعداد 50 اصله درخت در این مسیر را قطع نموده بودند که پس از شناسایی و دستگیری تحویل مقامات قضایی شدند.

اسداللهی از روستائیان و اهالی ساکن در مجاورت محدوده درختکاری شده در جاده قزوین به تاکستان خواست برای جلوگیری از قطع درختان مسیر مراقب باشند و ضمن همکاری با ماموران اداره کل منابع طبیعی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه و قطع درخت توسط افراد سودجود مراتب را به ماموران اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 84

به "قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع کنندگان درخت در جاده های قزوین دستگیر شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید