قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در دزفول 125 هزار ریال معین شد

به گزارش مجله فضای وب، به گزارش خبرنگاران، محمدحیدری عصر امروز آدینه در جلسه ستاد تنظیم بازار دزفول که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید در مورد کمبود مرغ و افزایش قیمت آن در بازار دزفول، اظهار کرد: از دو روز گذشته با کاهش توزیع مرغ کشتار روز در بازار دزفول روبرو بودیم که دلیل این امر توقف کشتار از سوی کشتارگاه ها و افزایش قیمت آن بوده است.

قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در دزفول 125 هزار ریال معین شد

وی با تأکید بر اینکه باید قیمت مصوب هر کیلو مرغ کشتار روز برای مصرف نماینده در دزفول 125 هزار ریال باشد، اضافه نمود: فروش مرغ به مصرف نماینده بیش از قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار تخلف و متخلفان با جریمه های سنگین روبرو خواهند شد.

حیدری گفت: براین اساس از روز شنبه 6 بهمن ماه، کشتار مرغ توسط کشتارگاه ها انجام خواهد شد و قیمت نیز بر اساس قیمت مصوب شده در این جلسه خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، از روز گذشته به دلیل کاهش عرضه مرغ کشتارروز در بازار دزفول، قیمت مرغ تا هر کیلو 145 هزار ریال بین مصرف نمایندگان توزیع و گرانی و کمبود محسوس مرغ در بازار موجب اعتراض شهروندان شد.

توقف عرضه مرغ کشتارروز در دزفول موجب شده بود تا بعضی از فروشگاه های دزفول مرغ مورد احتیاج خود را از خارج استان تهیه نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 136

به "قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در دزفول 125 هزار ریال معین شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در دزفول 125 هزار ریال معین شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت هر کیلو مرغ کشتار روز در دزفول 125 هزار ریال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید