لغو تمام رویداد های ورزشی ایتالیا در مناطق آلوده به کرونا تا یک هفته، سومین بازی اینتر هم لغو شد

به گزارش مجله فضای وب، دولت ایتالیا با انتشار بخشنامه ای دستور لغو تمامی رویداد های ورزشی این کشور را تا یک هفته آینده صادر کرد که این شامل چند بازی سری A. هم می گردد.

لغو تمام رویداد های ورزشی ایتالیا در مناطق آلوده به کرونا تا یک هفته، سومین بازی اینتر هم لغو شد

با ما همراه باشید و با تور لحظه آخری ایتالیا 99 از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به در ادامه جنجال هایی که شیوع پرسرعت بیماری کرونا در ایتالیا ایجاد نموده، دولت این کشور دستور لغو تمام رویداد ورزشی را در مناطق قرنطینه و آلوده شده به ویروس کرونا تا روز هشتم مارس (18 اسفند) را صادر کرد که این شامل مصاف آتالانتا - لاتزیو، بولونیا- یوونتوس و اینتر - ساسولو می گردد.

این بدان معناست که تمامی بازی هایی که قرار بود در مناطق لمباردی، ونتو و امیلیا رومانیا و به طور دقیق تر در شهر های ساونا و پسارو اوربینو برگزار گردد، یا به کلی لغو خواهند شد یا پشت درهای بسته برگزار می شوند. در حالی که پیش از این هم از بازی هفته جاری تیم های سامپدوریا و هلاس ورونا - ملاقاتی که قرار بود پشت درهای بسته برگزار گردد - لغو شده بود، اکنون چند بازی دیگر هم به فهرست بازی های لغو شده کالچو اضافه شده است. علاوه بر بازی خانگی آتالانتا مقابل لاتزیو، بازی بانوی پیر مقابل شاگردان سینیشا میهایلوویچ و مصاف خانگی اینتر مقابل ساسولو، بازی هفته آینده تیم هلاس ورونا در خانه اش مقابل ناپولی هم لغو شده است.

داستان اما به اینجا ختم نشده است چون چندین باشگاه سری A به تصمیم اتخاذ شده از سوی سازمان لیگ این کشور اعتراض نموده اند. سازمان لیگ فوتبال ایتالیا 5 ملاقات از هفته بیست و ششم سری A از جمله دربی ایتالیا را هم لغو نموده بود. به این ترتیب سومین بازی متوالی اینتر با احتساب بازی دو هفته پیش این تیم مقابل سامپدوریا و دومین بازی متوالی یوونتوس لغو و به زمان دیگری موکول می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 802

به "لغو تمام رویداد های ورزشی ایتالیا در مناطق آلوده به کرونا تا یک هفته، سومین بازی اینتر هم لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمام رویداد های ورزشی ایتالیا در مناطق آلوده به کرونا تا یک هفته، سومین بازی اینتر هم لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید