لیگ ملت های اروپا، توقف ولز در خانه ایرلند

به گزارش مجله فضای وب، شاگردان رایان گیگز در سومین بازی خود در رقابت های لیگ ملت های اروپا مقابل ایرلند به تساوی رضایت دادند.

لیگ ملت های اروپا، توقف ولز در خانه ایرلند

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه بازی های لیگ ملت های اروپا، از ساعت 16:30 امروز (یکشنبه) دو ملاقات همزمان برگزار گردید که در یکی از این ملاقاتها تیم های ملی فوتبال ایرلند و ولز در گروه چهارم از لیگ B به مصاف هم رفتند. این بازی که در استادیوم آویوا واقع در شهر دوبلین برگزار گردید، در نهایت با تساوی بدون گل انتها یافت.

شاگردان رایان گیگز با این تساوی خارج از خانه هفت امتیازی شدند و همچنان صدرنشین این گروه هستند. ایرلند هم 2 امتیازی شد و در رده سوم این گروه ایستاده است.

در ملاقات همزمان هم تیم های قزاقستان و آلبانی در گروه چهارم از لیگ C و در استادیوم آلماتی سنترال مقابل هم قرار گرفتند که این بازی هم نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در برنداشت. با این نتیجه قزاقستان و آلبانی هر دو تیم 4 امتیازی شدند و به ترتیب رده های اول و دوم این گروه را در اختیار دارند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1236

به "لیگ ملت های اروپا، توقف ولز در خانه ایرلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ ملت های اروپا، توقف ولز در خانه ایرلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید