مانچینی: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال اینتر اذعان کرد مخالف حضور بازیکنان غیربومی با تابعیت ایتالیایی در ترکیب آتزوری است.

مانچینی: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد

با ارزانترین تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، روبرتو مانچینی اعتراف کرد با حضور بازیکنان غیرایتالیایی در ترکیب آتزوری که تنها به واسطه داشتن تابعیت ایتالیایی می توانند در جمع لاجوردی پوشان حضور داشته باشند مخالف است.

مانچینی در گفت و گو با خبرگزاری رسمی ایتالیا (آنسا) گفت: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد. به نظر من حق یک بازیکن ایتالیایی است که برای تیم ملی ایتالیا بازی کند در حالی که جای او را بازیکنان متولد خارج از ایتالیا که هیچ حقی ندارند گرفته اند. آنها حتی اگر خویشاوندانی ایتالیایی داشته باشند هم نباید اجازه بازی در تیم ملی ایتالیا را داشته باشند. این عقیده شخصی من است.

انتقاد مانچو از حضور بازیکنان غیرایتالیایی در ترکیب آتزوری در شرایطی است که اخیراً آنتونیو کونته، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای دیدار شاگردانش با بلغارستان در مرحله انتخابی یورو 2016 فرانسه و پس از آن بازی محبت آمیز با تیم ملی انگلیس در تورین، از ادر، بازیکن برزیلی الاصل سامپدوریا و فرانکو واسکز، هافبک آرژانتینی پالرمو برای حضور در اروی لاجوردی پوشان دعوت به عمل آورده است. این در حالی است که مادر واسکز ایتالیایی است و ادر هم که تابعیت ایتالیایی دارد چند خویشاوند ایتالیایی، البته نه چندان نزدیک در این کشور دارد.

موضوع حضور بازیکنان خارجی در ترکیب تیم ملی ایتالیا جزو سوژه هایی بوده که از دیرباز منتقدان فراوانی داشته است. این در حالی است که بعضی دیگر از آن حمایت نموده و تیم ملی آلمان در جام جهانی 2014 برزیل، تیمی که بازیکنان غیر آلمانی همچون میروسلاو کلوزه، ژروم بواتنگ و لوکاس پودولسکی داشت را به عنوان نمونه ای از یک تیم پیروز دارای بازیکنان با رگ وریشه غیر آلمانی یاد می نمایند. مانچوی 50 ساله اما میان آلمان قهرمان جام جهانی 2014 و تیم ملی ایتالیا تفاوت هایی می بیند.

او تأکید کرد: تمام بازیکنانی که در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی حضور داشتند، در این کشور به جهان آمده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 465

به "مانچینی: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد" امتیاز دهید

1 کاربر به "مانچینی: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: تیم ملی ایتالیا باید ایتالیایی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید