ممنوعیت بازیکنان آتزوری برای استفاده از شبکه های اجتماعی

به گزارش مجله فضای وب، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا میخواهد آن دسته از شاگردانش را که سال آینده وقت خود را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی اینترنتی نمایند، جریمه کند.

ممنوعیت بازیکنان آتزوری برای استفاده از شبکه های اجتماعی

به گزارش خبرنگاران، به دنبال جنجالی که پیغام ماریو بالوتلی در یکی از شبکه های اجتماعی اینترنتی به راه انداخت، چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، میخواهد استفاده از این شبکه ها در خلال بازی های جام جهانی 2014 را برای بازیکنان خود ممنوع کند.

جنجال اخیر پیش از تمرین اخیر تیم ملی ایتالیا در شهر ناپل در یک زمین تمرینی که زمین آن از گروه مافیایی کامورا مصادره شده است، شروع شد زمانی که روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا ماریو بالوتلی را به عنوان الگویی برای مبارزه با با مافیا معرفی کرد و حضور او درناپل را به دشمنی اش با مافیا نسبت داد.

بالوتلی در واکنش به این اقدام گاتزتا در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی نوشت که تنها به هدف تمرین همراه با ملی پوشان ایتالیا راهی ناپل شده است. پاسخ سوپرماریو اما به مذاق بعضی خوش نیامد و سبب شد او را احمق خطاب نمایند و به جنجال به وجود آمده دامن بزنند.

جنجال به وجود آمده ناراحتی پراندلی را در پی داشت و به همین دلیل او را به فکر تحریم شبکه های اجتماعی برای اردوی تیمش در جام جهانی 2014 انداخت. پراندلی به رای اسپورت ایتالیا گفت: در نظر داریم استفاده از شبکه های اجتماعی را برای بازیکنان ممنوع کنیم. باید این ممنوعیت را هر چه سریع تر عملی کنیم، چون مسلماً روی تمرکز بازیکنان برای حضور در جام جهانی تاثیر خواهد گذاشت.

تیم ملی ایتالیا 2 دور مانده به انتها رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی جواز حضور مستقیم به مرحله نهایی این رقابت ها را کسب کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 313

به "ممنوعیت بازیکنان آتزوری برای استفاده از شبکه های اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت بازیکنان آتزوری برای استفاده از شبکه های اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید