مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟

به گزارش مجله فضای وب، سامانه اطلاع رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی مناطق پرخطر براساس تردد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران را گفت.

مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران و براساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی مناطق پرخطر براساس تردد بیماران مبتلا به کرونا در استان مازندران اعلام شد.

پرخطرترین شهرستان ها براساس بیشترین میزان تردد بیماران کرونایی عبارتند از: آمل، بهشهر، بابل، ساری، بابلسر، نور، نکا و ...

با توجه به شیوع ویروس کرونا در مناطق مختلف شهر از مردم تقاضا می گردد تا از خروج غیر اضطراری از منزل به شدت خودداری نموده و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل، همه الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا را طبق دستور العمل های وزارت بهداشت رعایت نمایند.

محلات ذکر شده مواردی هستند که افراد مبتلا به کرونا در ایام قبل از بستری تردد بیشتری داشته اند و از زرد تا قرمز این میزان تردد رو به افزایش است. مردم هنگام مراجعه به این محله های پرخطر حتماً موارد بهداشتی را با دقت تمام انجام دهید.

گفتنی است مردم می توانند با مراجعه به سامانه اطلاع رسانی، خودارزیابی و ثبت بیماران کرونایی محله های پرخطر شهر خود را از لحاظ تردد بیماران کرونایی را مشاهده نمایند.

انتهای پیغام/ 4105

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 904

به "مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مناطق پرخطر کرونایی در استان مازندران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید