مهربان: می دانیم امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی گیران اولویت دارد

به گزارش مجله فضای وب، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: می دانیم که امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی گیران در اولویت است.

مهربان: می دانیم امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی گیران اولویت دارد

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد شرایط کشتی گیران ملی گفت: همانطور که چندین بار گفته شد، در فضای مجازی گروهی تشکیل شده و همه با هم در ارتباط هستیم. بچه ها هر سوالی دارند، می پرسند. هرچند از راه دور خیلی نمی شود شرایط بچه ها را کنترل کرد اما به هر شکل از ظرفیتی که داریم، استفاده می کنیم و برنامه ای با هماهنگی غلامرضا محمدی به بچه ها داده شده و حالا باید دید که چه زمانی شرایط تشکیل اردوی تیم ملی مهیا می شود.

وی درباره اینکه برخی از کشتی گیران در شهرهای خود امکان برگزاری تمرین کشتی را ندارند، شرح داد: اینها همه قهرمانان بزرگی هستند. شرایط به شکلی شده که امکان انجام تمرین در هر یک از شهرها به سختی وجود دارد. چیزی که مد نظر ما قرار گرفته است، سلامتی بچه هاست که قطعا در اولویت خواهد بود. اینکه وزارت ورزش و فدراسیون کشتی به این نتیجه رسیدند که اردو نباشد به همین علت بوده و امیدوار هستیم بچه ها هم شرایط سخت قرنطینه را در شهرهای خودشان رعایت کنند و بعد از انجام تمرین، تمام نکاتی که همه می دانیم را رعایت کنند تا برای خودشان و خانواده شان مسئله ای پیش نیاید.

قهرمان گیلانی پیشین تیم ملی کشتی با اشاره به اینکه مردم باید همکاری کنند تا از این شرایط خارج شویم، گفت: اکنون به قول فوتبالیست ها توپ در زمین خودمان است. باید خودمان رعایت کنیم. دولت هم تا اندازه ای می تواند امکانات در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهد، باقی موارد را باید همه با هم کمک کنیم. این روزها پرستاران و پزشک ها در صف اول این جریان هستند که سلامتی خودشان را برای مردم به مخاطره انداخته اند. باید در خانه بمانیم و دید و بازدید و مسافرات را به بعد موکول کنیم.

مهربان اضافه کرد: اگر 80 درصد مردم هم رعایت کنند، قطعا به زودی شاهد اتمام این روزها خواهیم بود. امیدوار هستم که همه به هم کمک کنیم تا کرونا هر چه زودتر از کشورمان ریشه کن شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 865

به "مهربان: می دانیم امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی گیران اولویت دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: می دانیم امکان تمرین در برخی شهرها مهیا نیست اما سلامتی کشتی گیران اولویت دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید