نعمتی: تمرکزمان روی بازی با السد بود، از پرسپولیس حمایت نمی گردد

به گزارش مجله فضای وب، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است انتظارات از این تیم بالا رفته و نباید از حالا، این تیم را فینالیست لیگ قهرمانان دانست.

نعمتی: تمرکزمان روی بازی با السد بود، از پرسپولیس حمایت نمی گردد

به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی بعد از صعود پرسپولیس به یک هشتم نهایی جام حذفی با نمایش نه چندان مقتدرانه مقابل نود ارومیه گفت: فکر می کنم این نمایش طبیعی باشد چون کل تمرکز بازیکنان روی بازی با السد بود. با این حال شرایط ما خوب بود و خوشبختانه توانستیم صعود کنیم.

او اضافه نمود: متاسفانه کمال هم مصدوم شد و کتفش دوباره در رفت. ان شاءالله فردا بتواند تمرین کند چون واقعا کمبود بازیکن داریم.

همچنین درباره انتقاد سیدجلال حسینی از استقبال ضعیف تماشاگران در بازی امروز بیان نمود: درجریان صحبت های آقا سید نیستم اما شرایطمان طوری است که به حضور و حمایت طرفداران نیاز داریم. این طور نباشد که فقط بازی های خاص بیایند و امیدواریم در تمام بازی ها از ما حمایت نمایند تا بتوانیم رفته رفته به فینال آسیا برسیم.

بازیکن پرسپولیس اضافه نمود: فکر می کنم حمایتی کافی از تیمی که می خواهد به فینال برود، از پرسپولیس نمی گردد. همه فکر می نمایند پرسپولیس از حالا فینالیست است و همه انتظار دارند برای فینال برنامه ریزی کنیم. هنوز هیچ چیزی اتفاق نیفتاده و 90 دقیقه اصلی در آزادی مانده است. هنوز 50 درصد راه را هم نرفته ایم و خیلی کار داریم.

نعمتی درمورد پرداخت پاداش ها نیز گفت: پاداش بازی با الدحیل را گرفتیم و پاداش السد را گفته اند بعد از بازی برگشت می دهند. همچنین سال جاری کمتر از 20 درصد قرارداد را گرفته ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 74

به "نعمتی: تمرکزمان روی بازی با السد بود، از پرسپولیس حمایت نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نعمتی: تمرکزمان روی بازی با السد بود، از پرسپولیس حمایت نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید