هشدار جدی پلیس؛ به دلیل سیلاب به این 7 استان کشور سفر نکنید

به گزارش مجله فضای وب، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش باران و احتمال سیلابی شدن جاده ها، هموطنان از سفر به محورهای 7 استان به خصوص لرستان خودداری نمایند.

هشدار جدی پلیس؛ به دلیل سیلاب به این 7 استان کشور سفر نکنید

بهترین تجربه سفر را با کارگزار تور کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر شدت بارش باران در بعضی از استان ها از بعد از ظهر امروز از سفر به استان های لرستان، ایلام، کرمانشاه، شمال خوزستان، همدان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری وجنوب کرمانشاه اکیدا پرهیز کنید.

وی به عدم سفر به لرستان تاکید نمود و گفت: احتمال سیلابی شدن در محور استان های فوق احتمال دارد، بنابراین به هموطنان توصیه می گردد امروز بعد از ظهر و فردا از سفر به این استان ها خودداری نمایند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به موج دیگر بارش ها که نیمه شمالی کشور و استان های مرکزی را فرا می گیرد پرداخت و توضیح داد: از امروز بعد از ظهر به خصوص برای روزهای سه شنبه تا چهارشنبه محورهای مواصلاتی از غرب تا شرق کشور و استان های مرکزی لغزنده خواهند شد. بنابراین الزامی است رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز به رانندگی بپردازند.

منبع: چمدان
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 713

به "هشدار جدی پلیس؛ به دلیل سیلاب به این 7 استان کشور سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار جدی پلیس؛ به دلیل سیلاب به این 7 استان کشور سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید