همه چیز درباره ممنوع الخروجی استراماچونی

به گزارش مجله فضای وب، سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد ترک ایران را داشت که پلیس فرودگاه مانع از خروج او شد.

همه چیز درباره ممنوع الخروجی استراماچونی

به گزارش ، یک سایت ایتالیایی ادعا نموده که آندره آ استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نظر داشته با توجه به تعطیلات چند روزه لیگ بعد از بازی تیم های فوتبال استقلال و فولاد، راهی ایتالیا گردد که در فرودگاه امام خمینی (ره) به او اعلام می گردد که اعتبار ویزا توریستی اش به سرانجام رسیده و نمی تواند ایران را ترک کند.

شنیده می شد آندره آ استراماچونی قصد ترک ایران را داشته که پلیس فرودگاه مانع از خروج او شده است پلیس به او اعلام نموده ممنوع الخروج است.

ویزا توریستی استراماچونی 80 روزه بوده و سرمربی ایتالیایی استقلال با اتمام این 80 روز برای خروج از ایران به مشکل خورده و نتوانسته ایران را ترک کند.

زمانی که استراماچونی به ایران سفر کرد نمی دانست با استقلالی ها توافق می نماید یا خیر، بر همین اساس زمان کمی را برای ویزا خود در نظر گرفت. او برای دریافت مجوز کار باید به جزیره کیش سفر کند تا اقدامات لازم برای کسب ویزا یک ساله یا 2 ساله را انجام دهد.

وزارت امور خارجه و سفارت ایتالیا در تهران اقداماتی را برای حل مشکل آندره استراماچونی سرمربی تیم فوتبال استقلال انجام داده اند تا این مربی با دریافت مجوز کار منعی برای خروج از ایران نداشته باشد و ممنوع الخروجی او از بین برود.

تمامی این اتفاقات در حالی اتفاق افتاده که باشگاه استقلال حضور استراماچونی را در فرودگاه امام خمینی (ره) برای خروج از ایران و سفر به ایتالیا را تکذیب نموده است. گویا استراماچونی در مصاحبه با یک سایت ایتالیایی اعلام نموده که باشگاه در جریان سفرش بوده است.

استراماچونی بیانیه استقلال را تکذیب کرد

استراماچونی سرمربی استقلال درباره ممنوع الخروجی اش گفت: باشگاه استقلال از سفر و خروج من از ایران اطلاع داشته است، حتی برای من وسیله نقلیه گرفته شد تا به فرودگاه بروم، اما به علت مسائل اداری نتوانستم ایران را ترک کنم. در سرانجام بازی مقابل فولاد، با توجه به وقفه ای کوتاه در مسابقات به فرودگاه رفتم، زیرا می خواستم پس از 2 ماه کار شدید و بی وقفه مدتی را در کنار خانواده ام در ایتالیا باشم. امیدوارم که باشگاه استقلال اقدامات لازم را انجام دهد تا این موضوع درست گردد و دیگر این شرایط ناخوشایند تکرار نگردد.

امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره گفت: این خبر درست نبود. استراماچونی بعد از بازی با فولاد راهی منزل شد و اصلا به فرودگاه نرفت. به وسیله سفارت ایتالیا و وزارت امور خارجه اقدام به شکایت علیه رسانه ایتالیایی ای که این خبر را منتشر نموده، نموده ایم. معاونت حقوقی ما پیگیر این موضوع است. کسانی که آرامش استقلال را دوست ندارند، در فضای مجازی التهاب ایجاد می نمایند و ما پیگیر این ماجرا هستیم. استراماچونی از زندگی در ایران با خانواده اش راضی است و فرزندش هم در مدرسه ثبت نام نموده است. خانواده او بامداد دوشنبه به ایران آمدند.

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال هم گفت: متاسفانه من هم این مطلب را شنیدم، اما اصلا چنین چیزی صحت ندارد. بعضی از سایت ها و کانال ها هم این شیطنت را ادامه داده و اعلام کردند که استراماچونی برای خروج از ایران مشکل دارد. استراماچونی اصلا به فرودگاه نرفته بود. بعضی به دنبال شایعه سازی برای باشگاه استقلال و مربی آن هستند. از آن ها می خواهم که دست از این کار ها بردارند.

یکی دیگر از مدیران استقلال در این باره بیان نمود: ویزا توریستی استراماچونی به سرانجام رسیده و او به زودی مجوز کار دریافت می نماید تا مسئله ای برای حضور در ایران نداشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 309

به "همه چیز درباره ممنوع الخروجی استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره ممنوع الخروجی استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید