واریز یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی تا امشب

به گزارش مجله فضای وب، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از آغاز پرداخت علی الحساب مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت که تا امشب مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان به صورت علی الحساب به حساب این افراد واریز می شود.

واریز یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی تا امشب

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مصطفی سالاری در نشستی خبری با خبرنگاران، درباره شرایط متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اضافه کرد: مرحله دوم متناسب سازی حقوق ها به صورت علی الحساب هر فرد یک میلیون و 200 هزار تومان با پشتیبانی دولت تامین و از امروز پرداختها انجام می شود. این در حالیست که هرچند مرحله دوم افزایشها از اسفند 99 آغاز شده اما احکام حقوقی بازنشستگان در فیش حقوقی فروردین ماه آنها اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: از دو سه هفته پیش به بازنشستگان اعلام کرده بودیم که اسفند ماه بابت متناسب سازی مرحله دوم به صورت علی الحساب پرداختی انجام می شود که مبلغ یک میلیون و200 هزار تومان بابت هر نفر و به نسبت سهم شان از حقوق کامل پرداخت خواهد شد.

دیروز عصر جلسه هماهنگی در این زمینه برگزار گشت؛ البته هنوز 6000 میلیارد تومانی که برای اجرای متناسب سازی مقرر بود از سوی خزانه به ما داده شود، محقق نشده است. گرچه ابلاغ تخصیص آن صادر شده، اما پرداختش منوط به تایید نهایی است که هنوز تایید نهایی به دولت نرسیده است گرچه سازمان برنامه همت جدی برای انجام این کار دارد، اما کمی عقب افتاده است .

سالاری ادامه داد: نهایتا دیروز عصر جلسه ای برگزار کردیم و مقرر شد از منابع دیگری بودجه مورد نیاز تامین و آن را پرداخت کنیم و بعدا منابع 6000 میلیارد تومانی که حاصل شد، جایگزین منابع استفاده شده، کنیم که این اقدام انجام شد.

وی با بیان اینکه پرداخت علی الحساب افزایش حقوقها از امروز صبح آغاز و تا به امروز تقریبا به حساب یک چهارم جمعیت مستمری بگیر واریز شده است اظهار کرد: تا این لحظه بیش از یک چهارم جمعیت بازنشستگان یک میلیون و 200 هزار تومان را دریافت کرده اند و تا امشب تمامی بازنشستگان آن را دریافت خواهند کرد مگر اینکه مسائل جزئی در بانک هایی غیر از بانک رفاه باشد، اما برنامه این است که همه بازنشستگان تا امشب رقم یک میلیون و 200 هزار تومان علی الحساب را دریافت کرده باشند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1523

به "واریز یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی تا امشب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز یک میلیون و 200 هزار تومان به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی تا امشب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید