پیروزی پرگل یوونتوس مقابل اسپتزیا با درخشش رونالدو، ادامه فرایند نزولی اورتون با شکست برابر نیوکاسل

به گزارش مجله فضای وب، خبرگزاری خبرنگاران- آندره آ پیرلو با تعویض های خود در نیمه دوم، روی ضعف دفاعی شدید تیمش سرپوش گذاشت.

پیروزی پرگل یوونتوس مقابل اسپتزیا با درخشش رونالدو، ادامه فرایند نزولی اورتون با شکست برابر نیوکاسل

به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو با توپ پر برگشت و با دو گل او، یوونتوس پس از چند هفته ناکامی با کسب بردی روحیه بخش، بالاخره به جهت پیروزی برگشت. بیانکونری در ملاقاتی که آلوارو موراتا برای چهارمین ملاقات متوالی گل آفساید زد، از نظر دفاعی عملکرد بدی داشت اما با این برد، موقتا به رده دوم سری آ رسید.

شرایط یوونتوس در نیمه دوم با ورود کریستیانو رونالدو به میدان متحول شد و در نهایت دبل این بازیکن باعث شد بعد از دو تساوی متوالی، یوونتوس این هفته 1-4 اسپزیا را شکست دهد. یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از خلق یکی دو موقعیت در دقیقه 13 پیروز شد به گل اول دست یابد. وینستون مک کنی در موقعیتی تک به تک توپ را در مقابل دروازه خالی برابر آلوارو موراتا قرار داد و او با ضربه ای دقیق گل اول را به ثمر رساند.

در دقیقه 18 این بار موراتا فرصت خوبی در گوشه محوطه برای فدریکو کیه زا فراهم کرد، اما ضربه زمینی مهاجم جدید یوونتوس با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقایقی بعد اسپزیا در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه ریکی دقیق نبود و توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه جیجی بوفون به بیرون رفت. اما در دقیقه 32 اسپزیا به گل تساوی دست یافت. بارتولومی در پشت محوطه یوونتوس با ضربه ای زمینی دروازه این تیم را تهدید کرد، اما توپ در میانه راه بعد از برخورد به توماسو پوبگا تغییر جهت داد و وارد دروازه بوفون شد. در ادامه کوشش یوونتوس برای زدن گل دوم نتیجه ای نداشت و در نهایت دو تیم با قبول تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

اما کریستیانو رونالدو در دقیقه 56 نیمه دوم به جای پائولو دیبالا وارد میدان شد و طوفان بیانکونری آغاز گشت. سه دقیقه بعد و روی پاس عمقی موراتا بود که رونالدو در موقعیتی تک به تک دروازه بان حریف را جا گذاشته و پیروز به گلزنی شد. در دقیقه 64 و روی ارسال کرنر از سمت راست این اسپزیا بود که صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر چابوت با عکس العمل فوق العاده بوفون همراه شد. اما در دقیقه 67 یوونتوس باز هم به گل رسید. روی پاس عمقی فدریکو کیه زا، این آدرین رابیو بود که از سمت چپ به داخل نفوذ نموده و بعد از گذر از سد مدافع حریف با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه، گل سوم را نیز به ثمر رساند. اما این انتها کار نبود و در دقیقه 74 و با متوقف شدن کیه زا در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد که این بار رونالدو با یک ضربه چیپ تماشایی دروازه اسپزیا را باز کرد. در ادامه جریان بازی آرام شده و دو تیم قادر به خلق موقعیت خاصی روی دروازه یکدیگر نبودند تا در نهایت یوونتوس در این ملاقات با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.

گل های بازی:

اسپتزیا 0-1 یوونتوس؛ آلوارو موراتا 14`: پاس عمقی عالی دنیلو، وستون مک کنی را با دروازه بان تک به تک کرد اما مک کنی به جای ضربه زدن، توپ را به موراتا سپرد و او دروازه خالی را گشود. پس از بازبینی صحنه گل، داور گل که مشکوک به آفساید بود را سالم بیان نمود.

اسپتزیا 1-1 یوونتوس؛ توماسو پوبگا 32`: پائولو بارتولومی پس از ورود به محوطه جریمه یوونتوس، توپ را به پوبگا، هافبک جوان ایتالیایی که در مالکیت میلان است، رساند و شوت او پس از برخورد به مدافعان وارد دروازه یوونتوس شد.

اسپتزیا 1-2 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 59`: رونالدو در این گل تفاوتش با موراتا را با فرارش از آفساید نشان داد. پاس موراتا، کریستیانو رونالدو را با دروازه بان تک به تک کرد او پس از دریبل زدن دروازه بان، توپ را وارد دروازه کرد.

اسپتزیا 1-3 یوونتوس؛ آدریان رابیو 67`: پاس بلند فدریکو کیه زا، آدریان رابیو را در محوطه جریمه اسپتزیا صاحب موقعیت کرد. رابیو در محوطه جریمه اسپتزیا، یک مدافع را دریبل کرد و با وجود این که فرصت پاس دادن به موراتا را داشت، خودش توپ را به درون دروازه فرستاد.

اسپتزیا 1-4 یوونتوس؛ کریستیانو رونالدو 76`: فدریکو کیه زا با زرنگی توانست پنالتی بگیرد و کریستیانو رونالدو با یک ضربه زیبای چیپ، دروازه اسپتزیا را برای بار چهارم در این بازی گشود.

- نیوکاسل پیروز شد سومین برد خود در فصل 2020/21 لیگ برتر انگلیس را مقابل اورتون کسب کند. در روزی که تعدادی از بازیکنان فیکس تافی ها به دلایل مختلف حضور نداشتند، نیوکاسل با دو گل کالوم ویلسون به سه امتیاز خانگی دست یافت. اورتون در حالیکه یکی از بهترین آغاز خود در تاریخ لیگ انگلیس را به ثبت رسانده بود، در سه ملاقات اخیرش در لیگ برتر انگلیس فقط به یک امتیاز دست یافته تا کم کم اقتدار این تیم زیر سوال برود و صدر جدول را به رقیب همشهری واگذار نمایند. نیوکاسل نیز به رده دهم جدول رده بندی صعود کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1279

به "پیروزی پرگل یوونتوس مقابل اسپتزیا با درخشش رونالدو، ادامه فرایند نزولی اورتون با شکست برابر نیوکاسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرگل یوونتوس مقابل اسپتزیا با درخشش رونالدو، ادامه فرایند نزولی اورتون با شکست برابر نیوکاسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید