پیشنهاد 25 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور

به گزارش مجله فضای وب، باشگاه میلان پیشنهاد رسمی اش برای جذب مهاجم ترابزون اسپور ترکیه را ارائه کرد.

پیشنهاد 25 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از Ajansspor ترکیه، باشگاه میلان در پیشنهاد رسمی ارائه شده به ترابزون اسپور ترکیه خواستار انتقال عبدالقدیر اومور در قبال دریافت 20 میلیون یورو شده است. این باشگاه ایتالیایی این مبلغ را در دو قسط 10 میلیون یورویی طی 2 سال پرداخت می نماید. همچنین 10 درصد از انتقال بعدی اومور به ترابزون اسپور اختصاص خواهد یافت.

بر اساس این گزارش، باشگاه ترابزون اسپور ترکیه پیشنهاد اولیه 20 میلیون یورویی میلان را رد نموده است. ترابزون اسپور علاوه بر میلان از 2 باشگاه دیگر ایتالیایی نیز برای فروش عبدالقدیر اومور پیشنهاد رسمی دریافت کرد. البته میلان میخواهد تا با افزایش 5 میلیون یورویی پیشنهاد اولیه بتواند نظر مساعد رئیس باشگاه ترابزون اسپور را جلب کند.

ترابزون اسپور در فصل گذشته نایب قهرمان سوپرلیگ و قهرمان جام حذفی ترکیه شد. مجید حسینی یکی از بازیکنان ترابزون اسپور ترکیه است که اخباری درباره انتقال احتمالی اش به سری A ایتالیا و تیم سمپدوریا منتشر شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1063

به "پیشنهاد 25 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد 25 میلیون یورویی میلان برای جذب مهاجم ترابزون اسپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید