پیگیری آخرین شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان کهکیلویه و بویر احمد از سوی روحانی خبرنگاران

به گزارش مجله فضای وب، رئیس جمهور در تماس تلفنی با استاندار کهکیلویه و بویر احمد، ضمن پیگیری شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان از آخرین اقدامات صورت گرفته در این زمینه اطلاع یافت.

پیگیری آخرین شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان کهکیلویه و بویر احمد از سوی روحانی خبرنگاران

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، حسن روحانی رئیس جمهور روز آدینه در تماس تلفنی با استاندار کهکیلویه و بویر احمد، ضمن پیگیری شرایط امداد رسانی به زلزله زدگان این استان از آخرین اقدامات اجرا شده در این زمینه اطلاع یافت.

روحانی در این گفت و گوی تلفنی بر استفاده از همه ظرفیت های استان با استفاده از یاری همه دستگاه های ذیربط برای حل مسائل مردم منطقه زلزله زده و لزوم اسکان موقت سریع کسانی که منازل مسکونی آنان دچار مشکل شده است تاکید نمود.

رئیس جمهور با ابراز خرسندی از اینکه زلزله در این استان هیج تلفات جانی به همراه نداشته است، توضیح داد: با توجه به فصل سرما، سرعت در امداد رسانی و حل مسائل مردم زلزله زده از اهمیت بالایی برخوردار است.

بلافاصله پس از وقوع زلزله در استان کهکیلویه و بویر احمد، رئیس دفتر رئیس جمهور در تماس با استاندار این استان دستورات رئیس جمهور برای امدارسانی و انجام اقدامات لازم برای حل مسائل ناشی از آن را به مقام های استان ابلاغ کرد.

بدنبال ابلاغ دستورات رئیس جمهور برای امداد رسانی سریع به زلزله زدگان، رئیس جمعیت هلال احمر و رئیس سازمان مدیریت بحران با حضور در منطقه نظارت دقیق بر فرایند امدادرسانی و حل مسائل را شروع کردند.

وزیر راه و ترابری نیز به نمایندگی از سوی رئیس جمهور امروز با سفر به استان برای آنالیز شرایط مناطق زلزله زده، رسیدگی به شرایط زلزله زدگان و فرایند امداد رسانی اقدام نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1503

به "پیگیری آخرین شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان کهکیلویه و بویر احمد از سوی روحانی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری آخرین شرایط امدادرسانی به زلزله زدگان کهکیلویه و بویر احمد از سوی روحانی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید