چه کسانی می توانند سهام عدالت جدید دریافت نمایند ؟

به گزارش مجله فضای وب، به گفته یک عضو کمیسیون مالی مجلس، وزارت کار موظف است که تا بهمن ماه مشمولان جدید سهام عدالت را شناسایی کند. چه کسانی به لیست سهامداران سهام عدالت اضافه می شوند؟

چه کسانی می توانند سهام عدالت جدید دریافت نمایند ؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تجارت نیوز ، حدود 49 میلیون نفر از جمعیت کشور سهام عدالت دارند، اما متقاضیان بسیاری هستند که معتقدند دولت باید به جاماندگان سهام اختصاص دهد.

یک عضو کمیسیون مالی مجلس از اختصاص سهام عدالت به مشمولان تا دو ماه آینده اطلاع داد.

محمد صفائی دلوئی گفت: طرح اختصاص سهام عدالت به جاماندگان در کمیسیون مالی به تصویب رسید و از شهریور ماه به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تکلیف شد که مشمولان جدید را شناسایی کند.

به گفته او، وزارت کار شش ماه فرصا دارد تا جاماندگان اختصاص سهام عدالت را شناسایی کند. از آنجایی که از شهریور ماه به این وزارتخانه برای شناسایی مشمولان ابلاغ شده، مشمولان جدید در بهمن ماه معین می شوند.

این عضو کمیسیون مالی در مورد این که سهام عدالت جدید به چه کسانی اختصاص داده می گردد؟ بیان کرد: سهام عدالت جدید به همه روستائیان، افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و خانوارهایی که درآمد ماهانه کمتر از پنج میلیون تومان دارند اختصاص داده می گردد.

همچنبن براساس اظهارات او، این لیست در بهمن ماه معین می گردد و وزارت کار با همکاری وزارت اقتصاد باید منابع و سهام لازم برای مشمولان جدید را در نظر بگیرند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 1412

به "چه کسانی می توانند سهام عدالت جدید دریافت نمایند ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چه کسانی می توانند سهام عدالت جدید دریافت نمایند ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید