کدام پروازها پس از سقوط هواپیمایی اوکراینی به ایران لغو شدند؟ ، آمار لغو تورهای گردشگران خارجی را آنالیز می کنیم

به گزارش مجله فضای وب، نایب رئیس جامعه تورگردانان ایران گفت: آمار لغو تورهای گردشگران خارجی به ایران در پی سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران، با آنالیز هایی که انجام می گیرد، در روزهای آینده اعلام می گردد.

کدام پروازها پس از سقوط هواپیمایی اوکراینی به ایران لغو شدند؟ ، آمار لغو تورهای گردشگران خارجی را آنالیز می کنیم

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

خبرنگاران - به دنبال سقوط هواپیمای اوکراینی در ایران، بعضی از خطوط هواپیمایی اعلام نموده اند که تا اطلاع ثانوی راستای به سمت ایران نخواهند داشت. در همین زمینه هواپیمایی امارات اعلام نموده پروازهای تاریخ 8 ژانویه تا 8 فوریه لغو شده است. هواپیمایی اطلس گلوبال هم اعلام نموده پروازهای این شرکت در راستاهای آمستردام، لندن و پاریس تا انتها ماه مارچ 2020 لغو و تمام بلیت های صادرشده در این راستاها لغو و استرداد کامل می گردد.

اطلس گلوبال گفته در صورت اصرار مسافر برای استفاده از بلیت، فقط راستاهای یک طرفه خروج از تهران تا تاریخ 22 ژانویه و یا مسافرانی که بخشی از مسافرت خود را انجام داده و بازگشت آنها قبل از تاریخ 22 ژانویه است، می توانند از بلیت جایگزین در ادامه راستا استانبول به این مقاصد پروازی استفاده نمایند.

این ایرلاین پس از سقوط هواپیمای اوکراینی در تهران گفت با توجه به شرایط منطقه پروازها بین تهران - کیف از 8 ژانویه تا اطلاع ثانوی لغو شده و مسافران می توانند از راستاهای جایگزین به مقصد رسیده و یا هزینه پرواز خود را پس بگیرند چون پروازی از ایران انجام نمی گردد.

لغو پروازهای لوفت هانزا و شرکت های تابعه به تهران تا 10 روز آینده نیز تصمیم این شرکت بوده است. از جمله شرکت های هواپیمایی تابعه لوفت هانزا، هواپیمایی های اتریش، سوئیس و بروکسل هستند. با لغو این پروازها بسیاری از سفرهای خارجی گردشگران ورودی و خروجی نیز لغو خواهد شد.

در این باره، محمدعلی واقفی نایب رئیس جامعه تورگردانان ایران که چند آژانس ورود گردشگران خارجی به ایران به عنوان زیرمجموعه اش فعالیت می نمایند، گفت: بازتاب لغو تورهای ورودی به کشور را در روزهای آینده خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در این روزها تورهای گردشگری چینی و ژاپنی داشته ایم که سفرشان را لغو نموده اند اما برای اینکه بتوانیم آمار دقیقی از لغو تورهای ورودی به ایران با پروازهای خارجی اعلام کنیم، باید چند روزی صبر کنیم تا خبر آن از سوی شرکت های کارگزار در خارج به ما اعلام گردد همچنین آماری هم از دفاتر مسافرتی فعال در حوزه ورودی بگیریم.

منبع : مهر

منبع: چمدان
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 657

به "کدام پروازها پس از سقوط هواپیمایی اوکراینی به ایران لغو شدند؟ ، آمار لغو تورهای گردشگران خارجی را آنالیز می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام پروازها پس از سقوط هواپیمایی اوکراینی به ایران لغو شدند؟ ، آمار لغو تورهای گردشگران خارجی را آنالیز می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید