کعبی: در نیمه اول خوب نبودیم و با تغییر تاکتیک قشقایی را بردیم، تعطیلی لیگ آزاردهنده است

به گزارش مجله فضای وب، عقیل کعبی، مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد که آنها با تغییر تاکتیک توانستند در زمین قشقایی به پیروزی برسند.

کعبی: در نیمه اول خوب نبودیم و با تغییر تاکتیک قشقایی را بردیم، تعطیلی لیگ آزاردهنده است

عقیل کعبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به پیروزی تیمش برابر قشقایی در جام حذفی گفت: قشقایی جزو تیم های خوب لیگ یک است و بازی سختی مقابل این تیم داشتیم. در نیمه اول نمایش خوبی نداشتیم و قشقایی عملکرد خوبی داشت، ولی در نیمه دوم آقای اسکوچیچ تغییر تاکتیک داد و با چند جابه جایی توانستیم برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا صنعت نفت شانسی برای رفتن به مراحل پایانی جام حذفی دارد؟، بیان نمود: ما فصل گذشته هم در جام حذفی خوب جلو رفتیم و تراکتور و استقلال خوزستان را شکست دادیم، ولی در زمین خودمان به سایپا باختیم. در جام حذفی چیزی قابل پیش بینی نیست، ولی کوشش می کنیم تا به مراحل بالاتر این رقابت ها برویم.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره عملکرد این تیم در لیگ برتر توضیح داد: خوشبختانه تا اینجا خوب نتیجه گرفتیم و با تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی در رده ششم هستیم. دوست داریم خیلی بهتر از پارسال نتیجه بگیریم و برای رسیدن به این هدف باید کوشش کنیم و سختی بکشیم. با این شرایط حتی رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان هم دور از دسترس ما نیست.

سال جاری فاصله تیم ها به هم نزدیک است و باید با تمرکز بالا بازی کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.، کعبی با بیان این جمله در خصوص بازی تیمش برابر سایپا در هفته ششم لیگ برتر گفت: بازی سختی داریم، ولی در زمین خودمان باید سه امتیاز را بگیریم تا با پیروزی به استقبال تعطیلات برویم. متأسفانه تعطیلات لیگ هم آزاردهنده است و این موضوع می تواند به خیلی از تیم ها آسیب بزند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 421

به "کعبی: در نیمه اول خوب نبودیم و با تغییر تاکتیک قشقایی را بردیم، تعطیلی لیگ آزاردهنده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کعبی: در نیمه اول خوب نبودیم و با تغییر تاکتیک قشقایی را بردیم، تعطیلی لیگ آزاردهنده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید