گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نکونام: اگر رکوردهای تمرینات مان را تکرار کنیم، قطعا مدال می گیریم

به گزارش مجله فضای وب، ملی پوش تیراندازی کشورمان گفت: در روزهای آخر تمرینات رکوردهای خوبی ثبت نموده ایم که اگر در مسابقات تکرار گردد قطعا مدال می آوریم.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نکونام: اگر رکوردهای تمرینات مان را تکرار کنیم، قطعا مدال می گیریم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور ارزان بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، امیرمحمد نکونام، ملی پوش تیراندازی کشورمان درباره شرایط آمادگی برای حضور در رقابت های آسیایی جاکارتا گفت: سه روز است در پالمبانگ حضور داریم و تمرینات خود را آغاز نموده ایم.امروز هم تمرینات رسمی را برگزار کردیم و از فردا هم به مصاف حریفان خود می رویم.

نکونام درباره حریفان خود و رکوردهایی که ثبت کردند هم حرف زد و ادامه داد: معمولا کشورهای چین،هند و بنگلادش حریف های سرسخت و قدری هستند . در روزهای اخر توانستیم رکوردهای خوبی بزنیم و اگر بتوانیم این رکوردها را در مسابقه تکرار کنیم قطعا شانس مدال خواهیم داشت.

ملی پوش تیراندازی درباره امکانات و میزبانی اندونزی در این سری از رقابت ها گفت: در 50 متر و 10 متر سالن های خوبی دارند و سعی نموده اند امکانات خوبی را برای ما فراهم نمایند. اما کلیت میزبانی چندان مناسب نیست.

نکونام در انتها از پیش بینی اش درباره این رقابت ها حرف زد و گفت: رشته تیراندازی اصلا قابل پیش بینی نیست اما امیدوارم کوشش های شبانه روزی ما به نتیجه برسد و بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشبم. هدف ما این است که دقیقا تیر به هدف بزنیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: spaceweb.ir شناسه مطلب: 479

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نکونام: اگر رکوردهای تمرینات مان را تکرار کنیم، قطعا مدال می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، نکونام: اگر رکوردهای تمرینات مان را تکرار کنیم، قطعا مدال می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید